ביפר תקים עבור אופיר טורס קול-סנטר למענה קולי, בתחום הזמנת חופשות, בירורים, קבלת מידע ועוד. ההסכם נאמד ב-5 מיליון שקל בשנה. במסגרת ההסכם, הוסיפה ביפר לקול-סנטר שבבעלותה 80 עמדות, וקלטה 100 עובדים.כעת תפעיל ביפר 350 עמדות הפועלות 24 שעות ביממה, ומעסיקות 550 עובדים. מחזור הפעילות שלה מוערך ב-150 מיליון שקל. לדברי מנכ"ל ביפר אילן פרידלנד, ב-2005 חל גידול של 20% בפעילות המוקד הטלפוני, ובשנה הנוכחית, הצפי הינו לגידול של 30% נוספים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.