חברת ביפר תספק לאופיר טורס שירות מענה קולי

ביפר תקים עבור אופיר טורס קול-סנטר למענה קולי, בתחום הזמנת חופשות, בירורים, קבלת מידע ועוד. ההסכם נאמד ב-5 מיליון שקל בשנה. במסגרת ההסכם, הוסיפה ביפר לקול-סנטר שבבעלותה 80 עמדות, וקלטה 100 עובדים.כעת תפעיל ביפר 350 עמדות הפועלות 24 שעות ביממה, ומעסיקות 550 עובדים. מחזור הפעילות שלה מוערך ב-150 מיליון שקל. לדברי מנכ"ל ביפר אילן פרידלנד, ב-2005 חל גידול של 20% בפעילות המוקד הטלפוני, ובשנה הנוכחית, הצפי הינו לגידול של 30% נוספים.