גבי אדרי גבר על 17 מתמודדים ורכש מהקואופ הריבוע הכחול שטחי מסחר בדיזנגוף סנטר

היקף העיסקה כ-18.5 מיליון דולר * המדובר בשטח מסחרי, המתפרש על 7,400 מ"ר, שבו יושבים המשביר לצרכן ורשת האופנה זארה

ל"גלובס" נודע כי חברת אדרי-אל ישראל, בבעלות היזם גבי אדרי רכשה מידי הקואופ הריבוע את שטחי המסחר שהציע במרכז המסחרי דיזינגוף סנטר שבת"א. אדרי אשר גבר על 17 מתמודדים שונים, ישלם עבור השטחים כ-18.5 מיליון דולר.

ככל הנראה, אדרי יידרש לשלם תשלום נוסף בגין אגרות והיטלים. המדובר בשטח מסחרי, המתפרש על 7,400 מ"ר, שבו יושבים המשביר לצרכן ורשת האופנה זארה.

השטח המסחרי נמכר במסגרת בקשה להגשת הצעות, ע"י אגודת הקו-אופ. מדובר בשטח של 6,500 מ"ר המושכר למשביר לצרכן בחוזה המסתיים בעוד 3 שנים, המצוי בכניסה לדיזינגוף סנטר. המשביר, ככל הידוע, משלם דמי שכירות של 15 דולר למ"ר, בממוצע.

במקביל, אדרי רכש שטח מסחרי של 830 מ"ר, המושכר לרשת האופנה זארה, בחוזה המסתיים, גם הוא, בעוד 3 שנים.

אגודת הקו-אופ נמצאת בהליך של מימוש נכסים. האגודה מכרה בשנת 2002 את אחזקותיה קו-אופ הריבוע הכחול, לקבוצת פישר וברונפמן, תמורת 1.4 מיליארד שקל. במקביל, מכרו לקבוצה את אחזקותיה של האגודה, 75%, בחנות איקאה בנתניה, תמורת 160 מיליון שקל.

חברת אדריאל, בבעלות היזם גבי אדרי, רכשה אשתקד 50% מתחנות מרכזיות אגד בטבריה וקרית שמונה מחברת נצבא, של חברי וגמלאי אגד, בעלות כוללת של 10 מיליון שקל.

אדרי פועל בעיקר בצפון הארץ, ובבעלותו קניון 8 סנטר בקרית שמונה. הוא גם הבעלים של 50% בפרויקט עמק סנטר בעפולה. לאחרונה מכר מחצית מהמתחם לחברת גזית גלוב לפי שווי של 180 מיליון שקל. כמו כן, אדרי שותף ביחד עם אפריקה ישראל בפרויקט לבניית 700 יחידות צמודי קרקע בפרויקט סביוני העמק בעפולה.