זכיינית הרכבת הקלה בי-ם, סיטי-פס, תתחיל בעבודות להנחת המסילה של הקו הראשון ברכבת הקלה בירושלים בתוך חודשיים. העבודות יתבצעו במספר מקטעים במקביל.
לפני עבודות הנחת המסילה תבוצע חפירה בעומק של 1.2 מטר ועבודות של ייצוב קרקע על-ידי יציקת בטון. יו"ר הרכבת הקלה בירושלים, איתן מאיר, אמר כי אין ספק שהרכבת הקלה מובילה את המהפך בפיתוח העיר.
מנהל פרויקט הרכבת הקלה בירושלים, שמואל צברי, אמר כי צוות הרכבת הקלה בוחן את הקווים העתידיים ואת אמצעי הטכנולוגיה המתאימים. הקו הבא הוא הקו הכחול מגילה שבדרום העיר עד הר החוצבים. בקו זה נבחנת טכנולוגיה של אוטובוסים חדשים. עלות הקמת שני הקווים היא 4 מיליארד שקל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.