איך עושים תעמולה אופנתית

מתוך סרטוני תעמולת הבחירות קשה להתעלם מניסיון המיתוג מחדש של עלה ירוק. מבעד לסרטונים החביבים השזורים בשידורי התעמולה המכבידים, נראה שהמותג "עלה ירוק" יכול היה להתחרות בכבוד מול המיתוג הפרובוקטיבי של חברות אופנה כמו פוקס או קסטרו. בעלה ירוק הבינו השנה שג'וינטים הם לא מצע עמוק מספיק כדי להעביר אותך את אחוז החסימה, והחליטו למלא את המותג שלהם ביותר תוכן. מה שכן, מישהו שם הבין שהתוכן חייב לחיות בשלום עם מסר המריחואנה ולהשתלב בקונספט ה"קולי" הכללי של הסיעה.

מתוך זה צצים סרטונים שהיו יכולים באותה מידה גם לקדם את כפר המוזיקה של קוקה-קולה. הם רוויי מוזיקה ואווירת רוק, ואלה הסרטים המעודנים יותר. כדי להעביר מסר של קידום נושאים אזרחיים, למשל, אפשר היה לבחור בדי הרבה דרכים. בעלה ירוק החליטו לבחור בשתי יפהפיות חסרות מנוח ומעצורים שמתנשקות בלהט. חתונה בין שתי נשים הפכה אצלם לעמוד מתוך הקטלוג של פוקס במקסיקו, שאגב, הקדים אותם במחווה לקהילת ההומוסקסואלים והלסביות. בקטלוג של פוקס הלזבו-שיק התחיל לחגוג כבר בשנה שעברה.

בקיצור, את אחוז החסימה זה לא מבטיח שהם יעברו הפעם, אבל אולי אפשר יהיה לנצל את המותג הזה ההולך ומתהווה למשהו אחר. קו אופנה נועז וחדשני? אולי. "