פיוטרקובסקי לא מפלה

המנכ"ל לשעבר של הבנק הבינלאומי מתגלה כמתעניין גדול בעיתונות * מבקר המדינה מיכה לינדנשטראוס חזר בסוף השבוע מביקור אצל עמיתו ההונגרי * ז'נט דנקנר, אימא של דני, ניצלה הזדמנות להתרמת כסף למרכז הרפואי כרמל

פיוטרקובסקי לא מפלה

* המנכ"ל לשעבר של הבנק הבינלאומי, שלמה פיוטרקובסקי, שהמשיך אתמול להעיד בתיק זאבי-בזק, מתגלה כמתעניין גדול בעיתונות. לעדות הוא הגיע מצויד במדור הספורט של "מעריב" מקופל תחת בית שחיו, שם הופיעה כתבה על חילופי דברים בין לב לבייב לארקדי גאידמק, שפעם היו שותפים והיום מחליפים מהלומות מילוליות.

פיוטרקובסקי סיפר ששלשום בלילה חזר מחו"ל, ועבר על הכתבות שפורסמו בעיתונים בעת היעדרותו. כך למשל, למד, לדבריו, על כך שלצ'רנוי נפתח חשבון בנק בפיבי שווייץ מידיעה שפורסמה ב"גלובס". בהתייחסות אחרת, דיבר על ידיעה שהופיעה ב"ידיעות אחרונות". "מה שטוב", אמר השופט עודד מודריק, "שאתה שומר על שוויון בין העיתונים".

שובו של לינדנשטראוס

* מבקר המדינה מיכה לינדנשטראוס חזר בסוף השבוע מביקור אצל עמיתו ההונגרי, שגם עומד בראש ארגון מבקרי המדינה בעולם. מבקר המדינה ההונגרי, להבדיל מזה הישראלי, חי כמו מלך: משרדיו מפוארים כמו ארמון, ולרשותו משמר של חיילים.

לינדנשטראוס נפגש שם, בין היתר, גם עם יו"ר הפרלמנט ההונגרי, שהתרשמה מאוד מעיסוקו של המבקר בפריימריס, ומהשינוי שהוביל לפרסום התרומות שמקבלים המועמדים השונים. יו"ר הפרלמנט לא הסתפקה במשמע אוזניים, וביקשה לקבל לידיה את כל החומר הרלבנטי מלינדנשטראוס.

דנקנר רוצה משחקים

* המרכז הרפואי כרמל חגג בסוף השבוע יומולדת 30, וזו הייתה סיבה למסיבה. ז'נט דנקנר, שהיא יו"ר ועדת האירועים של העמותה המפעילה המרכז הרפואי וביומיום גם אמו של דני דנקנר, ניצלה את החגיגה גם להתרמת כספים לטובת הקמת גן משחקים במחלקת הילדים. אז ביום שבת היא כינסה במרכז הקונגרסים בחיפה כל מיני אנשים מהאזור, כמו ראש עיריית חיפה, יונה יהב, ראש עיריית טירת הכרמל, אריה פרג'ון, וראש עיריית נשר, דוד עמר. האירוע התקיים בחסות בנק הפועלים.

בתוכנית האמנותית: מוסיקה שניגנה התזמורת סימפונט רעננה ולהקת הסיקסטיז שהנעימו את זמנם של האורחים בריקודי שנות ה-60. בין חברי הלהקה: רקדני DNA מתוכנית הטלוויזיה לרקוד עם כוכבים.