המחליפה של נחמה בניהול אריסון החזקות: אפרת פלד, "המנכ"לית המשפחתית" בחו"ל

פלד תעבוד בשיכון ובינוי בצמידות לאריסון, שצפויה לבצע בחברה סדרה של שינויים עם המנכ"ל שני

אפרת פלד מכירה את אריסון החזקות מלפני ולפנים. היא התחילה שם את הקריירה שלה לפני כמה שנים, ותפקידה הנוכחי מוגדר כמנכ"ל המשרד המשפחתי של משפחת אריסון בחו"ל. היא מקורבת מאוד לשרי אריסון ובני משפחתה ונהנית מאמון רב.

בתפקידה האחרון ניהלה פלד כסף פרטי פנוי של אריסון וכן ניהול שוטף ומתן שירותים פיננסיים להון המרכזי של המשפחה, מיליארדי דולרים המצויים בקרנות משפחתיות, בעיקר בארצות הברית, ומנוהלים על ידי נאמני המשפחה.

פלד התחילה במשרדי החברה בתל-אביב, ולפני כשנתיים, כאשר שרי ובן זוגה עופר גלזר עזבו את הארץ, עברה פלד איתם למיאמי, משם ריכזה את פעילות ניהול כספי המשפחה.

שנה אחרי, כאשר שרי חזרה לכאן עם משפחתה, פלד נשארה עם משפחתה במיאמי, ועתה, עם מינויה לתפקיד מנכ"ל אריסון החזקות, תתחיל את המעבר חזרה לישראל.

מאחר שהאחזקה המשמעותית ביותר של המשפחה היא בנק הפועלים, שאותו ימשיך לנהל שלמה נחמה, יתרכז התפקיד של פלד בעיקר בפעילות צמודה לשרי אריסון בשיכון ובינוי. באחרונה, בעיקר מאז ההחלטה שלא למכור את שיכון ובינוי לצבי ברנבוים, יצא שלמה נחמה, מנכ"ל אריסון החזקות, מהטיפול בשיכון ובינוי, ואריסון החליטה לקבל את כל הנושא על עצמה.

נכון לימים אלה הכוונה שלה היא להשאיר את החברה בבעלותה, ולבצע בה עם המנכ"ל אורי שני סדרה של שינויים, במטרה להשביח אותה. פלד תיכנס לזה, וזה צפוי להיות עיקר תפקידה.