מכבי שירותי בריאות, בנק אוצר החייל והתמ"ת - הזוכים בפרס מצוינות בניהול משאבי אנוש לשנת 2006

בפרס משאבי אנוש למען קידום התעסוקה זכה פרוייקט תלפיות של מטריקס, שתורם לקידום התעסוקה בקרב נשים מהמגזר החרדי

מכבי שירותי בריאות, בנק אוצר החייל ומשרד התמ"ת הם הזוכים בפרס מצוינות בניהול משאבי אנוש לשנת 2006 של המרכז הישראלי לניהול, בשיתוף העמותה הישראלית לניהול, פיתוח וחקר משאבי אנוש.

בפרס מצוינות בניהול משאבי אנוש בחברות המונות עד 2000 עובדים זכו משרד התמ"ת על תהליך הקמת התמ"ת, ובנק אוצר החייל, על הטמעת קוד אתי בדרך המשתפת את כל עובדי הבנק.

בפרס מצוינות בניהול משאבי אנוש בחברות המונות מעל 2000 עובדים זכתה מכבי שירותי בריאות, על יישום תכנית לפיתוח מנהיגות ותרבות ניהולית בקרב מנהלים בכירים במטה, תוך יצירת דיאלוג ארגוני בין מטה ושטח.

בקטגוריית משאבי אנוש למען התעסוקה זכתה חברת מטריקס על הקמת מיזם "תלפיות", המוביל חזון של העסקת נשים חרדיות ושילובן בשוק התוכנה וההייטק.

ציוני הוקרה מיוחדים קיבלו חברת ויסוצקי, על הובלה של מהלך אסטרטגי של משאבי אנוש בתהליך מעבר גיאוגרפי של החברה, תוך שמירת ערכי החברה, ורפא"ל, על שותפות אסטרטגית של משאבי אנוש בתהליך המעבר לחברה ממשלתית, בדרך מערכתית ומקצועית, השומרת על האיזון הבינדורי של העובדים.

ציוני הוקרה במשאבי אנוש למען התעסוקה קיבלו חברת ויזה CAL, על פרויקט העסקת חרדים וחרדיות כנציגי שירות בארגון, ומלון דייוויד אינטרקונטיננטל, על פרויקט הכשרת טבחים צעירים בעלי צרכים מיוחדים ושילובם בשוק העבודה.

הקריטריונים, לפיהם נמדדו החברות, היו חשיבות הפרויקט ותרומתו לעובדים, לארגון, לענף ולקהילה, אופן ניהול הפרוייקט, חדשנותו והערכה כללית לביצוע הפרוייקט. בנוסף, השנה הוכנסה לתחרות קטגוריה של פרוייקטים לעידוד התעסוקה.

לשלב הסופי של תחרות מצוינות בניהול משאבי אנוש, המתקיימת זו השנה הרביעית, הגיעו כ-19 חברות וביניהן פלאפון, טבע NESS, סלקום, שירותי בריאות כללית ואחרות.

המועמדים הסופיים לתחרות והזוכים נבחרו ע"י חבר השופטים, שמנה 17 אנשי אקדמיה ושטח.

שלומית קמינקא, יו"ר חבר השופטים: "קיימת כיום חזרה מודגשת לתפקידו המסורתי של משאבי אנוש כלפי העובדים. תחום משאבי אנוש הפך לשותף במעברים והשינויים של הארגון, תוך כדי שימת דגש על הובלת הארגון לקראת המחר ביצירת פתרונות כיללנים וחדשניים".