חיים רומנו שוקל

אחרי המאבקים עם ישראייר על הקו לניו-יורק, מנכ"ל אל על חיים רומנו הבטיח לשקול להפעיל טיסות ליפן * אודי אנג'ל חוגג את המעבר למשרדים החדשים בקניון רמת אביב * אמנון פריאל בוחר להעניק מתנות יומולדת ייחודיות

חיים רומנו שוקל

* אחרי המאבקים עם ישראייר על הקו לניו-יורק, מנכ"ל אל על חיים רומנו הבטיח לשקול להפעיל טיסות ליפן. בשבוע שעבר נערכה במשרדו ישיבה בנושא, עם משלחת מטעם לשכת המסחר ישראל-יפן. המשלחת כללה את היו"ר מיקי רון, מנהלת הלשכה לימור שטרן, השגריר לשעבר בטוקיו וחבר הנהלת הלשכה משה בן-יעקב ונציגים בכירים של חברות ישראליות הפועלות ביפן, כגון סקופוס, אינדיגו וצים. רומנו שמע מהמשלחת על הבעיות השונות שבהן נתקלים אנשי העסקים הישראלים בדרכם ליפן, והבטיח פתרון מיידי לבעיות הללו.

אודי אנג'ל חוגג

* קבוצת האחים עופר היי-טק עברה למשרדים חדשים בקניון רמת אביב, עם נוף לים וזו סיבה לא רעה למסיבה. באירוע די סודי שנערך בשבוע שעבר, אירחו היו"ר אודי אנג'ל והמנכ"ל יואב דופלט מאות מוזמנים, ביניהם ראשי תעשיית ההיי-טק וצמרת הכלכלה והחברה בישראל. היו שם גם לא מעט יזמים ומנהלי חברות היי-טק ישראליות.

אמנון פריאל מחליט

* סמנכ"ל דנשיר מערכות, אמנון פריאל, החליט שמתנות יום ההולדת של העובדים יהיו יצירות אמנות של בוגרים אוטיסטים תושבי כפר עופרים מקבוצת אלו"ט (האגודה הלאומית לילדים אוטיסטים). המתנה שנבחרה היא "חמסה" המיוצרת בסדנת הקרמיקה של כפר עופרים.

מינויים חדשים

* בנימין אברמוב מונה למנהל תחום אלקטרוניקה במכללת היי-טק. אברמוב מרצה במכללה ובאוניברסיטת בר-אילן ב-4 השנים האחרונות, והוא עבד במקביל בוורטק טכנולוגיות כמהנדס פיתוח שבבים.

אבי טל מונה לסמנכ"ל השיווק בקונטקט, שמספקת שירותי תוכן ופתרונות שיווקיים בסלולר. טל שימש כמנהל חטיבת התוכן הסלולרי בקונטקט במשך שנה. עידו יערי, 30, עובד חדש בחברה, מונה לתפקיד מנהל חטיבת התוכן הסלולרי במקום טל. עידו מגיע לקונטקט עם ניסיון שיווקי שאותו צבר במקאן-אריקסון, שם שימש כתקציבאי בכיר.

רו"ח יעקב שיבר מונה לסמנכ"ל הכספים של רשת נעלי TOGO. קודם לכן, כיהן שיבר כסמנכ"ל כספים ברשת האופנה קרוקר וברשת כלי הבית סולתם רדד.