אומיני שיווק ספורט מקבוצת פישמן תשתף פעולה עם סדרת הטלוויזיה החדשה של HOT, "האלופה", בכיכובם של השחקנים יהודה לוי ועופר שכטר, עם המותג הבינלאומי KAPPA. היקף ההשקעה נאמד ב-400 אלף שקל.
במסגרת שיתוף הפעולה, אופנת KAPPA, הכוללת ביגוד, הנעלה ואביזרים, תשולב בסצנות הקשורות לעולם התוכן של הכדורגל וכן בסצינות מעבר לאימונים ולמשחקי הכדורגל, וזאת על מנת לשים את הדגש על הקו האופנתי של KAPPA לקיץ הקרוב.
כמו כן, ישולבו בסדרה מותגי אומיני נוספים: אופנת אברלסט ונעלי מרל.
רועי הולנדר, מנכ"ל KAPPA, מסר היום: "מתן החסות לסדרת הטלוויזיה 'האלופה' הנו שילוב טבעי ומתבקש בשל עולם התוכן בו היא עוסקת. אני מאמין כי הסדרה החדשה תהיה להצלחה גדולה כמו האופנה המגוונת והעשירה שלנו רבת השנים".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.