תביעה: לאסור על אולם אירועים להשתמש בשם אוסקר ובדמות הפסלון

התאגיד האמריקני לקידום אמנויות הקולנוע טוען כי חברת ש.ש.ש ניהול מסעדות ופרויקטים מנהלת אולם אירועים תחת סימן המסחר אוסקר

התאגיד האמריקני לקידום אמנויות הקולנוע, שהאירוע המפורסם ביותר שלו הוא טקס חלוקת פרסי האוסקר, הגיש לבית המשפט המחוזי תביעת קניין רוחני למתן צו מניעה ופיצויים נגד חברת ש.ש.ש ניהול מסעדות ופרויקטים ובעליה שלמה טהורי, המנהלים והבעלים של אולם אירועים בראשל"צ.

לטענת התובעת, הבעלים של סימן המסחר אוסקר ודמות הפסלון, הנתבעים מנהלים אולם אירועים תחת הסימן אוסקר ואף מפרסמים את שירותיהם באמצעות אתר האינטרנט www.oscarshow.co.il.

לטענת התובעת, השימוש בסימן המסחר ובדמות הפסלון מהווה הפרה של זכויות האקדמיה ועלול להטעות צרכנים לסבור כי יש קשר כלשהו בין האולם שמפעילים הנתבעים והשירותים שהם מציעים לבין האקדמיה או טקס האוסקר.

התובעת, באמצעות עורכי הדין איתן שאולסקי ודוד קולב, מבקשת להוציא צו מניעה קבוע האוסר על הנתבעים מלעשות כל שימוש בסימן המסחר אוסקר או בדמות פסלון האוסקר.

עוד מבקשת התובעת לחייב את ש.ש.ש אירועים במתן חשבונות על כל העסקאות שביצעו תוך שימוש בסימן המסחר או הפסלון, וכן לשלם פיצויים בסך 100 אלף שקל.

טרם הוגש כתב הגנה. (ת.א 1407/06).