טמפו תעשיות בירה פירסמה היום (א') את תוצאותיה הכספיות לרבעון ולשנה שהסתיימה בדצמבר 2005.
במהלך 2005 ביצעה החברה שינוי מבני לפיו הועברה פעילות טמפו תעשיות בירה בתחום המשקאות לחברת-בת חדשה, טמפו משקאות.
החל מהרבעון השני אשתקד מחזיקה טמפו תעשיות בירה ב-60% מהון המניות המונפק של חברת-הבת האמורה, ואילו תאגיד היינקן מחזיק ביתר המניות. את המניות רכש תאגיד היינקן תמורת השקעה של כ-27.7 מיליון דולר.
נציין כי בדו"חות טמפו תעשיות בירה מוצגות, החל מהמחצית השנייה של 2005, תוצאות טמפו משקאות בשיטת האיחוד היחסי, כלומר כ-60% מתוצאות פעילות האחרונה.
המכירות ב-2005 קטנו מכירות טמפו משקאות בירה ב-4% ל-533.6 מיליון דולר, בניכוי השפעת האיחוד היחסי האמור גדלו ההכנסות ב-20.7% ל-671.4 מיליון שקל.
בינואר אשתקד הושלמה רכישת 39% מייקבי ברקן ובטמפו מדווחים כי הגידול האמור במכירות נבע בעיקר מהוספת מוצרי ייקבי ברקן לסל מוצרי החברה.
הרווח הגולמי ב-2005 הסתכם ב-174.5 מיליון שקל (כ-32.7% מההכנסות) זאת בהשוואה לרווח גולמי של 212.4 מיליון שקל (כ-38.2% מההכנסות) ב-2004.
ההפסד הנקי בשנה שחלפה גדל ביותר מפי 5 והסתכם ב-40 מיליון שקל, לעומת הפסד של 7.4 מיליון שקל בשנת 2004.
ברבעון הרביעי לבדו הסתכמו המכירות בכ-82 מיליון שקל ואילו ההפסד הנקי הסתכם בכ-12.8 מיליון שקל.
בטמפו מציינים כי יתרת החוב של רשת הקלאב-מרקט בספרי טמפו משקאות עומד על כ-11.4 מיליון שקל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.