אילן גרינבוים מסכם שנה

אילן גרינבוים, מנכ"ל יורוקום-נוקיה ישראל, לוקח את כל העובדים לאירוע סיכום שנתי בסינמה סיטי * עו"ד אלי ובר נבחר ליו"ר תערוכת הבולים הבינלאומית בירושלים * ויועצת התקשורת אתי אשד נותנת לעורכי הדין טיפים לראיון מוצלח

אילן גרינבוים מפגין

* אילן גרינבוים, מנכ"ל יורוקום-נוקיה ישראל, לקח את כל העובדים והמנהלים בחברה לאירוע סיכום שנתי בסינמה סיטי. אחרי שהוא נאם על ההצלחות של החברה בשנה האחרונה ועל הצפי לשנה הקרובה, הוא הפתיע כשהזמין את הסטנדאפיסט ישראל קטורזה. גרינבוים בעצמו הפגין חוש הומור וביחד עם קטורזה התבדח קצת על הווי החברה.

אלי ובר אוסף

* נשיא התאחדות בולאי ישראל, עו"ד אלי ובר, נבחר ליו"ר חבר השופטים ויו"ר תערוכת הבולים הבינלאומית ירושלים 2006, שתיערך בבנייני האומה בירושלים בין ה-8 ל-11 במאי. ובר אוסף בולי בוואריה הקלאסית כבר 50 שנה. מדובר באחד מהאוספים הנדירים שזכה במדליות זהב בינלאומיות. עו"ד אריה שורץ מגבעתיים, מומחה בתחומי הבנקאות והמקרקעין, יציג אוסף ייחודי בנושא מזחלות כלבים וכלבי מזחלות. שורץ עוסק בכלבי מזחלות למעלה מ-20 שנה ושילב את אהבתו גם בתחום הבולאות. בנוסף להרצאות שהוא מעביר בתחומים המשפטיים, הוא מרצה גם על תחביבו בפני חוגי ילדים ונוער. (נועם שרביט)

אתי אשד מנצלת

* כמה וכמה עורכי דין הסתופפו ובאו להקלטת התוכנית הראשונה של "הכול שפיט", בהנחיית עו"ד דרור ארד-איילון. בין המרואיינים לתוכנית שתשודר בערוץ קמפוס: עורכי הדין נירה ואבי קורדובה, אורי צפת, יאיר ליבוביץ', גיורא ארדינסט, יעל גרוסמן, יעקב שקלאר, חיים רביה, בן-דרור ימיני ואחרים. את זמן ההמתנה הממושך לפני הכניסה לאולפן, ניצלה יועצת התקשורת אתי אשד, כדי לתת לעורכי הדין טיפים לראיון מוצלח. (נועם שרביט)

ניבה חסון לוקחת

* מכון ברנקו וייס, בהנהלת ניבה חסון, ייקח 3,000 בני נוער מהפריפריה למחנות פסח בכרמל וברמת הגולן. במשך כל השנה משתתפים התלמידים בתוכניות ייחודיות של המכון בבתי ספר, כפרי נוער ומרכזי למידה עירוניים.