כהונה שנייה ליצחק מנור

יצחק מנור נבחר לכהונה נוספת כנשיא לשכת המסחר ישראל-צרפת * פירמת רואי החשבון BDO זיו האפט לוקחת את העובדים להרמת כוסית בטראסק שבנמל תל-אביב * והעיתונאית לשעבר ורדה טלמור תובעת את המנתח הפלסטי ד"ר דב קליין - ולא, זה לא בגלל ניתוח לא מוצלח

יצחק מנור נבחר

* יצחק מנור נבחר לכהונה נוספת כנשיא לשכת המסחר ישראל-צרפת. מנור עומד בראש קבוצת דוד לובינסקי (יבואנית פיג'ו-סיטראון לישראל), שותף באי.די.בי ואחד מבעלי בנק אגוד.

מנור מכהן גם כיועץ סחר חוץ לממשלת צרפת, ובינואר 2004 הוא הצטרף לנשיא המדינה בביקורו הרשמי של הנשיא בצרפת. בשנת 2003 הוענק למנור אות אביר לגיון הכבוד הצרפתי על פועלו הרב בקידום יחסי המסחר בין ישראל וצרפת. בשנת 1997 הוא קיבל את עיטור אביר המסדר הלאומי להצטיינות מטעם ממשלת צרפת.

ורדה טלמור תובעת

* ורדה טלמור, שהייתה פעם עיתונאית ואשת תקשורת, תובעת את המנתח הפלסטי ד"ר דב קליין. וזה לא בגלל ניתוח שלא הצליח, אלא בגלל שהוא השתמש בתמונות שלה לפני ואחרי מתיחת הפנים שעשה לה. התביעה הוגשה גם נגד המגזין "לאשה" והעורכת שלו אורנה ננר ונגד העיתון "קניון חולון" (מקבוצת קניוני עזריאלי). את הניתוח הקוסמטי עברה טלמור לפני שש שנים, אבל רק לפני כמה שבועות נודע לה על פרסום התמונות.

טלמור טוענת שמעולם לא הסכימה לפרסום תמונותיה, וכי הפרסומים מהווים פגיעה בפרטיותה. אף אחד מהנתבעים עוד לא הגיש כתב הגנה.

שלמה זיו מברך

* פירמת רואי החשבון BDO זיו האפט לקחה השבוע את העובדים להרמת כוסית בטראסק שבנמל תל-אביב הישן. האירוע נפתח בארוחת בוקר מרעננת ואחריה כולם התכנסו באולם.

שלמה זיו, שותף מנהל של הפירמה, בירך את עובדי ובוגרי הפירמה וסקר את פעילותה של הפירמה בחודשים האחרונים. מרצה אורח היה המנצח איתי טלגם שעם תזמורת על הבמה הציג את חשיבות עבודת הצוות המאפשרת לתזמורת לנגן יצירה בהצלחה יתרה אחר כך חולקו פרסים ל-14 עובדים מצטיינים. ויש גם מצטיין מצטיינים, שזכה במימון מלא ללימודים לתואר שני.