הקרן המשותפת החדשה של מגדל שוקי הון ו-BEAR STEARNS גייסה כ-90 מיליון שקל בשבועיים

הקרן מתמחה בהשקעות בחברות הנסחרות בארה"ב ומשלבת מניות צמיחה ומניות ערך

מגדל שוקי הון השיקה לפני כשבועיים את קרן הנאמנות המנוהלת, BEAR STEARNS מניות חו"ל, שגייסה מהציבור כ-90 מיליון שקל. במהלך השנה האחרונה נמשכה עבודת ההכנה להשקת הקרן במהלכה הציגו בכירי מגדל שוקי הון את הקרן החדשה, בפני מאות יועצי בנקים.

הקרן מתמחה בהשקעות בחברות הנסחרות בארה"ב ומשלבת מניות צמיחה ומניות ערך.

לאתר קרנות הנאמנות של "גלובס"

מגדל שוקי הון נמצאת בבעלות משותפת של קבוצת Bear Stearns, בנק השקעות גלובלי, המנהל נכסים בהיקף של כ-52 מיליארד דולר וקבוצת מגדל, חברת הביטוח מבית ג'נרלי האירופאית.

נועם ברוורמן, מנכ"ל מגדל שוקי הון ציין כי השקתה של הקרן החדשה מבטאת, הלכה למעשה, את שיתוף הפעולה המוצלח בין מגדל ביטוח ל-BEAR STEARNS בניהול, גיור ופיתוח מוצרים פיננסים חדשים. הצלחת הגיוס הינה פועל יוצא של האסטרטגיה השיווקית של הקרן החדשה עם ההון האנושי של החברה מהמובילות בארה"ב בכלל וביכולותיו המקצועיות של מנהל ההשקעות ג'ימס אושונסי מבכירי חברת הברוקרים BEAR STEARNS , בפרט.

ג'ימס אושונסי משמש כמנהל השקעות בכיר למעלה מ-20 שנה ועובד ב-Bear Stearns מזה כ-3 שנים. הוא כתב בעבר 3 ספרים בתחום ניהול ההשקעות אשר הפכו לרבי מכר בארה"ב, ובימים אלה מוציא את ספרו הרביעי. ב - Bear Stearns הוא אמון על ניהול 7 מיליארד $ (במניות) במודל אשר פיתח ושנקרא "המודל הסיסטמי". על לקוחותיו של אושונסי נימנים חברות גדולות כגון: סוני, דל, אמריקאן איירליינס, ג'נראל אלקאטריק ועוד.