קשר משפחתי

שאול אולמרט, בנו של ראש הממשלה המיועד, נכח בטקס הרמת הכוסית שנערך במשרדי פירמת עורכי הדין של פרופ' יוסי גרוס. הקשר המשפחתי: אולמרט הבן נשוי לוורדית גרוס, בתו של יו"ר הפירמה * והיו"ר של ועדת הכלכלה היוצאת, ח"כ אמנון כהן, קיבל מתנת פרידה במעבר לכנסת ה-17: תואר "אביר איכות השלטון"

אמנון כהן נפרד

* היו"ר של ועדת הכלכלה היוצאת, חבר הכנסת אמנון כהן (ש"ס), קיבל מתנת פרידה במעבר לכנסת ה-17: תואר "אביר איכות השלטון" בקטגוריה של הרשות המחוקקת לשנת 2006. התואר יוענק לו ב-18 במאי, סמוך למועד האחרון להרכבת הקואליציה שבו כהן אמור להיוודע אם הוא עולה כיתה לתפקיד שר.

בש"ס, אמנון כהן כבר עלה בדרגה והוא מספר 3 ברשימה, אחרי היו"ר אלי ישי וח"כ יצחק כהן. שני הכוהנים הם הראשים הכלכליים של הסיעה. יצחק כהן היה סגן שר האוצר וחבר בוועדת הכספים היוצאת.

אמנון כהן קיבל את תואר אביר איכות השלטון "על תפקודו המצוין כיו"ר ועדת הכלכלה", לשון הוועדה הציבורית בראשות השופטת בדימוס של בית המשפט העליון דליה דורנר. ראשות הוועדה ניתנת בדרך כלל לאופוזיציה, אבל כהן המשיך את מסורת הניהול הממלכתי של הוועדה, בלי חשבונות פוליטיים.

כהן עונה לדרישות הוועדה, בעיקר כשמדובר בהקפדה על קיום נורמות של מנהל תקין, אבל הדגש אצלו היה להקפיד על שמירת זכויות האזרח הקטן מול השלטון, בעיקר בתחומי הצרכנות והתקשורת.

כהן השלים את המהלך שהחל קודמו, ח"כ שלום שמחון (עבודה), לריסון הבנקים בקביעת שיעורי העמלות למשקי הבית. הלחצים שהפעיל כהן עד לאחרונה על משרד התקשורת, זירזו את הפעלת המודיעין האחיד של מספרי הטלפון לכל הרשתות. (צבי לביא)

דוד חודק מברך

* בטקס הרמת כוסית מסורתי שנערך בסוף השבוע במשרדי פירמת עורכי הדין גרוס, קלינהנדלר, חודק, הלוי, גרינברג ושות', לכבוד חג החירות הממשמש ובא, בירך ראש המשרד, עו"ד דוד חודק, את 130 אנשי צוות המשרד (60 מהם עורכי דין), בברכת חג שמח. בין הנוכחים היה גם שאול אולמרט, בנו של ראש הממשלה המיועד שנשוי לוורדית גרוס, בתו של יו"ר הפירמה, פרופ' יוסי גרוס. (נועם שרביט)