המושכים במיתרים

טמירה ירדני (58), בעלת טדי הפקות

ירדני היא המלכה האם של עולם הבידור הישראלי. בשנת 1973 הקימה עם בן זוגה את טדי הפקות.יצרה את קונספט "המולטי-טלנט" - סטארים ממותגים שיכולים לשיר, לשחק בטלנובלה, לפוצץ הופעות ולזכות בחוזי פרסום בהיקף שלא נראה בארץ, שיצרו את "שמש", "השיר שלנו", "כוכב נולד", "נולד לרקוד", ו"פרויקט Y".

חיים שמש (47), יועץ ומנהל תכנים מוזיקליים

ז'אימי שאמס נולד בסן פאולו, ברזיל, הגיע לישראל בגיל תשע והפך לחיים שמש, אגדת רוקנ'רול מקומית. בשנותיו בהד ארצי כיתת שמש את רגליו במועדונים שכונתיים, האזין לקלטות ושינה לבלי היכר את עולם המוזיקה הישראלי. שמש אסף אל חיק הקונסנזוס את אביב גפן, אסף אמדורסקי, איפה הילד, היהודים, מוניקה סקס, אביתר בנאי, החברים של נטאשה - וזו רק רשימה חלקית.

לאון צימן (50), בעלים ומנכ"ל ערוץ מוזיקה 24

צימן הוא מבעלי חברת מימד, בעלת ערוץ מוזיקה 24, והבעלים של חברת התוכן מימד תוכן ואולפני מימד. ערוץ מוזיקה 24 החל לשדר לפני כשלוש שנים, ובהנהלת צימן ועורכו הראשי יואב קוטנר, הפך לגורם משמעותי מאוד בשוק המוזיקה בישראל. החשיפה היומית למוזיקה ישראלית הגדילה את מכירות המוזיקה הישראלית, ולראשונה נמכרת בארץ יותר מוזיקה ישראלית מלועזית.

רונית ארבל (47), בעלת יחס"צ "ארבל תקשורת"

לפני 25 שנה פתחה רונית ארבל את משרד יחסי הציבור שלה, ובתוך שנה כיכבו בין לקוחותיה שלום חנוך ומשינה. מאז היא אחראית ליחסי הציבור של מרבית האמנים בישראל, להפקות בינלאומיות, מופעים ומסחור תוכניות ודמויות טלוויזיה.

חיים סלוצקי (57), אמרגן ומפיק, בעלי ערוץ הבידור

בשנות ה-80' וה-90' היה חיים סלוצקי אמרגן ומפיק מיתולוגי שניהל את הקריירה של יעל בר זוהר, אלי יצפאן וירדנה ארזי, והיה חתום על מופעים של סיימון וגרפינקל וטינה טרנר. סלוצקי עזב בשנים האחרונות את הענף ומייצג כיום רק את שלמה ארצי. השפעתו על שוק הבידור לא פחתה: במכרז על ערוץ הבידור הישראלי שהחל לפעול בתחילת השנה, הוא זכה כשלוש שנים לאחר שהפסיד את הזיכיון על ערוץ המוזיקה.