נשיא איראן, מחמוד אחמדינג'אד: "ישראל היא עץ רקוב שיושמד בסערה"

הדברים נאמרו בכנס גיוס כספים לרש"פ שנערך בטהראן * אתמול הופץ ברשת האינטרנט סרטון וידאו נוסף של מס' 2 באל-קעידה, אל-זוואהירי

נשיא איראן, מחמוד אחמדינג'אד, אומר כי "ישראל היא עץ רקוב ויבש, שיושמד בסערה". "קיומו של המשטר הציוני מהווה איום על העולם המוסלמי כולו", אמר הנשיא האיראני בכנס גיוס כספים לרשות הפלסטינית שנערך בטהראן. אחמדינג'אד הוסיף עוד כי "כל האומות האיסלאמיות לא יכולות להרגיש בטוחות כל עוד המשטר הזה קיים".

בהתייחסו לשוה אמר: "אם יש ספק גדול באשר לשואת היהודים, הרי שאין ספק בנוגע לסון ולשואה שפקדו את הפלסטינים".

"השמדת ישראל - חובתו של כל מוסלמי"

אתמול דווח כי מספר 2 בארגון הטרור אל-קעידה, איימן אל-זוואהירי, התבטא בצורה זהה ואמר כי "השמדת מדינת ישראל היא חובתו של כל מאמין מוסלמי". "מצפים מאיתנו לנהוג בדרכי שלום בזמן שישראל חמושה עד השיניים בכל כלי נשק אפשרי", אמר סגנו של אוסמה בן-לאדן בסרטון וידאו שהופץ אתמול ברשת האינטרנט.

במהלך השנים האחרונות הקפיד אל-זוואהירי להזכיר את הסכסוך הישראלי-פלסטיני כמעט בכל התבטאות פומבית שלו. "עד שלא יהיה בטחון בפלסטין, ימשיכו הפיגועים", אמר המחבל, שבועיים לאחר הפיגועים שביצעו שליחי הארגון בלונדון.

בסרטון שהופץ הוסיף אל-זוואהירי וקרא למוסלמים בכל רחבי העולם להצטרף למאבקם של המחבלים בעיראק ושיבח את פעולות אנשי אל-קעידה נגד החיילים האמריקנים במדינה