לשיר עם השופט אורי גורן

מנכ"ל טלדור, דורון ספיר, לקח את חברי ההנהלה הבכירה לסדנת ניהול במועדון הגולף בקיסריה * דוד אבנר, המשנה למנכ"ל פרטנר, טייל עם המוני בית ישראל וביקר במתחם שהקימה החברה בצומת אלונים * ואילו השופט אורי גורן ישיר עם שרהל'ה שרון במסיבת יום העצמאות של ועד מחוז ת"א

דורון ספיר משחק

* מנכ"ל טלדור, דורון ספיר, לקח את חברי ההנהלה הבכירה לסדנת ניהול של יום שלם במועדון הגולף בקיסריה. המנהלים למדו קצת איך לנצל את היכולות ואת הכישורים האישיים של כל אחד ואחת להגשמת עבודת צוות על מנת לממש את האסטרטגיה של החברה. לפני הכול כולם התכנסו לקפוצ'ינו במועדון, ובין לבין הלימודים הם אכלו ארוחות קלות שכללו כריכוני טונה, גבינות ופוקצ'ות. היום נסגר בארוחת ערב במסעדת הלנה שבנמל קיסריה.

אורי גורן שר

* שופטים ופרקליטים ישירו יחדיו במוצאי יום העצמאות ה-58 של מדינת ישראל, במסיבה שעורך ועד מחוז ת"א בבית הפרקליט בת"א. בין המשתתפים יהיו נשיא בית המשפט המחוזי בת"א השופט אורי גורן, נשיאת השלום בת"א השופטת עדנה בקנשטיין, נשיא השלום במחוז המרכז השופט יהודה פרגו, וכן יו"ר הוועד עו"ד אילן בומבך. בתוכנית האמנותית: שירה בציבור עם שרהל'ה שרון. זו לא המסיבה היחידה שיקיים הוועד. במסיבה נוספת שתתקיים יום לפני, בערב יום העצמאות, יופיעו רמי קליינשטיין ולהקת "המועצה 2". אחרי ההופעה תתקיים מסיבת ריקודים חגיגית עד לשעות הקטנות של הלילה. (נועם שרביט)

דוד אבנר מטייל

* דוד אבנר, המשנה למנכ"ל פרטנר, טייל עם המוני בית ישראל וביקר במתחם שהקימה החברה בצומת אלונים. פרטנר יצאה במבצע אביב שבו הושקעו למעלה מחמישה מיליון שקל. במסגרת המבצע, ניתן יהיה לבקר במתחמי הדרכה שהוקמו בצמתים מרכזיים - צומת מחניים, צומת צמח, צומת אלונים, צומת לטרון צומת קמה ולקבל מידע. ביום שישי החולף, שהיה היום הראשון לפעילות, ביקרו במרכזי המידע כ-15,000 מטיילים.