הוועדה הבינמשרדית במשרדי התחבורה והאוצר אישרה ביום ג' שעבר את שלב המיון המוקדם בפרויקט כביש 531.
כל המתמודדות עברו את שלב המיון המוקדם. הקבוצות הן: קבוצת דרך השרון, שותפות בין שיכון ובינוי ואשטרום; קבוצות חוצה שרון, שותפות בין ארנסטון לאלקטרה; קבוצת דניה סיבוס; קבוצת הראל השקעות; שותפות בין האחים רוייכמן לשפיר הנדסה.
בתוך כך הודיעה היום מע"צ, כי הוועדה לתשתיות לאומיות (הות"ל) אישרה להפקדה את התוכנית. הוועדה דרשה לבצע תיאומים ואישורים מול מועצה מקומית חוף השרון ועיריית כפר-סבא וכן לקבוע מנגנונים לניטור זיהום האוויר.
פרויקט 531 נמצא בהליך מכרזי מתקדם. האישור הסטטוטורי קריטי על-מנת להבטיח עמידה בלוחות הזמנים. מדובר בפרויקט שעלותו מוערכת ב-3 מיליארד שקל. הוא כולל הקמת כביש בין מחלף שפיים למחלף רעננה דרום וכן הקמת מסילת השרון.
ועדת המכרזים צפויה לפרסם את שלב ב' במכרז - הגשת ההצעות הכספיות -בתחילת חודש יולי. הקידום הסטטוטורי קריטי על-מנת לעמוד בלוחות הזמנים.
כביש 531 הוא כביש רוחב שיחבר בין מחלף מלל לבין כפר-סבא, מחלף שמריהו מזרח, מחלף חן, מחלף הרצליה מזרח תוך חיבור לכביש נתיבי איילון בקטע שבין מחלף שבעת הכוכבים ועד להתחברות עם כביש מספר 2 - כביש החוף. אורך הכביש כולו הוא 23 קילומטר.
מנכ"ל מע"צ, אלכס ויז'נצר, אמר, כי כביש 531 הוא פרויקט בעל חשיבות לאומית. מדובר בפרויקט מורכב במיוחד, בעיקר בשל מיקומו הגיאוגרפי.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.