איתוראן מעמיקה החדירה לסין: תספק ללקוח בבייג'ין מוצרי קצה ביותר מ-2 מיליון דולר

מדובר בשלב ב' של חוזה שחתמה באוגוסט 2004

במסגרת מסע ההתרחבות הגלובלית של חברת איתוראן, מעמיקה יצרנית ומשווקת מערכות האיתור והשליטה לרכבים שבשליטת איזי שרצקי, את חדירתה העסקית לסין.

בהמשך לחוזה שנחתם באוגוסט 2004 בו סוכם כי החברה הבת, טלמטיקס וויירלס, תקים עבור לקוח סיני הממוקם בבירה בייג'ין תשתית לאספקת שירותי מיקום ומעקב, הודיעה היום החברה על שלב ב' של החוזה.

על-פי ההסכם, תספק איתוראן את אחד ממוצרי הקצה שלה ללקוח הסיני, כשהיקף ההזמנה מוערך ביותר מ-2 מיליון דולר. במידה שהזמנה זו תצא אל הפועל, תהיה זו הפעם הראשונה בה מוכרת איתוראן את אחד ממוצריה הסופיים ללקוח סיני. מן החברה נמסר כי הכמות הראשונית מתוך ההזמנה תסופק במהלך החודשים הקרובים.

בעת פרסום דו"חות החברה לסיכום שנת 2005, התייחס המנכ"ל אייל שרצקי לתלות של שני מוקדי פעילות אלה אחד בשני, באמרו: "נזכה להכנסות גם לאחר ביצוע ההשקעה בתשתיות, מאחר שהלקוח יצטרך לשלם לנו עבור המוצר הסופי, שהוא ייחודי לנו". שרצקי הוסיף היום (ב'), "אנו מאמינים כי לשוק הסיני יש פוטנציאל משמעותי בשבילנו, וכי הזמנה ראשונית זו מהווה אבן דרך ראשונית של חדירתנו לשוק מהותי זה".

איתוראן הפכה לדואלית בחודש ספטמבר האחרון, לאחר שהונפקה בנאסד"ק לפי שווי של 294 מיליון דולר. בשנת 2005 דיווחה החברה על צמיחה של 15.7% במחזור שהסתכם ב-90.1 מיליון דולר, ועל רווח של 14.9 מיליון דולר. בעת פרסום הדו"חות הצהיר שרצקי כי גם ב-2006 תציג החברה צמיחה דו-ספרתית.