לב לבייב קופץ לאזרביג'ן

היכן שהה השחקן ההוליוודי וויל סמית' בביקורו בארץ בשבוע שעבר? * מדוע קפץ לב לבייב לאזרביג'ן רגע לפני שיצא לחופשת החג? * ולאן נעלמו כל הגלידות הכשרות לפסח של בן אנד ג'ריס?

וויל סמית' שותה

הביקור של וויל סמית' בארץ כבר הסתיים, והוא עזב אותנו בסוף השבוע האחרון. זה הזמן לגלות קצת פרטים על השהות שלו במלון. הכוכב ואשתו ג'דה שהו במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל-אביב במשך שני לילות, אחרי ביקור בהודו ובדובאי. הם התאכסנו בסוויטה הנשיאותית תחת השם הבדוי tray bol וזכו למשרת צמוד. הפמליה של סמית' קיבלה עוד 4 חדרים צמודים לסוויטה. סך כל ההוצאות של הזוג במלון נעו סביב עשרת אלפים דולר.

במהלך הביקור, אשתו של הכוכב הרבתה בקניות בנווה צדק, והוא עצמו הסכים להצטלם עם כל מי שביקש במלון - עובדים ואורחים כאחד. אגב, למי שחייב לדעת - המשקה החביב על השחקן שהתארח אצלנו היא מים מינרלים. לרוויה!

לב לבייב קופץ

ממש לפני שיצא לחופשת החג, לב לבייב קפץ לאזרביג'ן וסגר עסקת נדל"ן קטנה. לבייב, שמכהן כנשיא איגוד הקהילות היהודיות ברוסיה ובחבר העמים העניק לנשיא אזרביג'ן, אילהם אלייב, שי צנוע: חבילת מצות מישראל ל-30 אלף יהודי הרפובליקה. בתמורה הוא קיבל את אישור הנשיא להתחיל בהקמת מרכז חינוכי יהודי גדול, שישתרע על שטח של 15 דונם בפאתי באקו, שלחוף הים הכספי. את השטח העניק נשיא אזרבאיג'ן לקהילה היהודית ללא תמורה.

אבי זינגר מתנצל

מנכ"ל בן אנד ג'ריס, אבי זינגר, לא האמין למשמע אוזניו כשקיבל בחול המועד כמה טלפונים נרגזים מחברים-לקוחות, שהתלוננו שהם לא מוצאים גלידות של החברה כשרות לפסח. זינגר התנצל, והסביר שכנראה שמזג האוויר החם הריץ את הלקוחות למקררים, ולצד המצות והגפילטע פיש נחטפו כל הגלידות הכשרות שהחברה ייצרה.

זינגר סיפר שהחברה ייצרה לחג 30% יותר גלידות כשרות לפסח מאשר אשתקד, שזה 40 אלף ליטר גלידות כשרות. אף אחד בחברה לא חשב שהגלידות יחוסלו עד קריאת ה"מה נשתנה" בליל הסדר.

החברה גם לא ממש יכלה לייצר עוד גלידות, כי מתוך מחשבה שהמלאי יספיק, היא הוציאה את כל העובדים לחופשה מאורגנת. (איילה זמרוני)