שווה לעבוד באיקאה

שלומי גבאי, מנכ"ל איקאה, יצ'פר את העובדים במשמרת יום העצמאות ויחלק להם 10% מהפדיון בחג * וגם: סיגל פפושדו, ספיר קאופמן ושמעונה הולנדר ישתתפו בערב התרמה מיוחד שעורכת קבוצת מעגל נשים, להקמת שני משפחתונים חדשים במתחם הכפר הירוק

שלומי גבאי מחלק

* יום העצמאות מתקרב, ויש כאלה שיוכלו לחגוג לא רק את הולדת המדינה, אלא גם קבלת בונוס נכבד ממקום העבודה. שלומי גבאי, מנכ"ל איקאה, הודיע כי גם השנה יחולקו לעובדים במשמרת החג 10% מהפדיון ביום העצמאות.

באיקאה מעריכים שהיקף הפדיון ביום העצמאות עשוי להיות גבוה ב-25% מהיקף המכירות בשנה שעברה וצופים גם עלייה של 15% במספר המבקרים ביום העצמאות בהשוואה לשנה שעברה.

אייל מלח מפריד

* אייל מלח, מרצה בכיר במכללת היי-טק, מרכז הדרכה ללימודי מקצועות מערכות המידע והאלקטרוניקה, זכה במקום ראשון בתחרות קאטינג נוביס נון פרו שהתקיימה ביום שישי האחרון. מדובר בתחרות בה מפרידים עגל מהעדר שלו בעזרת סוס. מלח זכה בתחרות כשהוא רוכב על ליידי פולאריס, בבעלותו של מיקי הרלב.

אגב, מנכ"ל המכללה, יוסי לחמיש, נמצא כרגע במקום הראשון בניקוד הארצי המצטבר במקצה זה.

ספיר קאופמן מגיעה

* שלוש מלכות יופי לשעבר שהיום נשואות לאנשי עסקים ועוד כמה נשים פעילות, יגיעו היום לערב התרמה מיוחד של קבוצת מעגל נשים. ההכנסות ישמשו להקמת שני משפחתונים חדשים במתחם הכפר הירוק.

האירוע יתקיים בהאנגר המטוסים בנתב"ג ויגיעו אליו בין השאר, סיגל פפושדו, ספיר קאופמן, שמעונה הולנדר, ורד ברנוביץ, שלי שטיינמץ, אילה נוריאל, ענת הורוביץ, עינת אורון ועוד. בין נותני החסות לאירוע נמנים אוטודיל, אל-על, רד בול ועוד. בערב, תופיע גם להקת משינה. אגב, כל הכרטיסים, במחיר 300 שקל לאחד - כבר נמכרו.