סטודנטית שנפגעה ב"קרב תרנגולים" תובעת פיצויים מהאוניברסיטה

טוענת לרשלנות של האוניברסיטה, שאיפשרה לקיים שיעור שאינו סטנדרטי מבלי להשתמש באמצעי בטיחות כלשהם

סטודנטית לתואר ראשון בחוג למשחק ותיאטרון באוניברסיטת חיפה תובעת בבית משפט השלום בעיר את האוניברסיטה ואת המרצה סיני פתר, לשעבר המנכ"ל והמנהל האומנותי של תיאטרון חיפה, בגין נזקי גוף שנגרמו לה בזמן שיעור באוניברסיטה.

בתביעה, שהוגשה באמצעות עו"ד גיל מור ממשרד דורון, טיקוצקי, עמיר, מזרחי, טוענת הסטודנטית כי במהלך אחד השיעורים, ערך המרצה תרגיל הקרוי "קרב תרנגולים", בו נדרשו התלמידים לקפוץ על רגל אחת, כשהם מנסים להפיל זה את זה.

לטענתה, במהלך התרגיל היא נפלה ארצה בעוצמה רבה, אך למרות תלונותיה על כאבים עזים, ביקש ממנה פתר שתמתין לסוף השיעור, והמשיך ללמד כרגיל.

רק לאחר השיעור היא נלקחה לבית החולים, שם אובחן שבר ברגלה. בעקבות זאת, כך נטען, היא עברה ניתוח מורכב, במהלכו הושתלו ברגלה ברגים ופלטינות.

גם לאחר תקופת שיקום ארוכה, היא טוענת, עדיין יש לה כאבים עזים והיא מתקשה בפעילויות יום-יומיות רבות. מעבר לכך, היא נאלצה להיפרד מחלומה להפוך לשחקנית.

הסטודנטית טוענת לרשלנות של האוניברסיטה, שאיפשרה לקיים שיעור שאינו סטנדרטי מבלי להשתמש באמצעי בטיחות כלשהם, ועל רשלנות המרצה, שלא פינה את התלמידה מייד עם הפגיעה. טרם הוגש כתב הגנה. (ת.א. 7665/06).