במקביל לפירסום התוצאות הכספיות של ואלור: השלימה את רכישת החברה הדנית תמורת 10 מ' ד'

ואלור מערכות ממוחשבות הציגה גידול ברווח הנקי ביחס לרבעונים הקודמים אך חל קיטון בהכנסותיה

ואלור החברה שביססה עצמה מיבנה ונסחרת בבורסה הגרמנית בפרנקפורט דיווחה היום (א') על שתי חדשות בחברה. הראשונה, פירסום התוצאות לרבעון הראשון, והשניה היא רכישתה של החברה הדנית TraceXpert הדנית.

נתחיל עם הדוחות של החברה. ואלור מערכות ממוחשבות הציגה גידול ברווח הנקי ביחס לרבעונים הקודמים אך חל קיטון בהכנסותיה. הרווח הנקי ברבעון הראשון של 2006 הסתכם בכ-747 אלף דולר, כ-18% יותר מאשר ברבעון המקביל אשתקד, וכמעט פי 3 יותר מאשר ברבעון האחרון של 2005. הרווח למניה הגיע ל-4 סנט.

הכנסות החברה ברבעון הראשון של 2006 הסתכמו בכ-8.4 מיליון דולר, ירידה של כ-4% בהשוואה ל-8.7 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2005, הנובעת מירידה זמנית בהכנסות באסיה במהלך הרבעון.

הרווח התפעולי הסתכם בכ-571 אלף דולר ברבעון הראשון של 2006, 10% יותר מאשר ברבעון הראשון של 2005, ופי 2 מאשר ברבעון הקודם.

תזרים המזומנים מפעילות שוטפת ברבעון הראשון של 2006 הסתכם בכ-3.9 מיליון דולר. סך המזומנים בקופת החברה עומד על כ-32 מיליון דולר בסוף הרבעון הראשון של 2006, לעומת 28 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד ו- 29 מיליון ברבעון הקודם.

עופר שופמן, נשיא ומנכ"ל ואלור: "הצלחנו להגדיל את הרווח הנקי למרות העובדה שההכנסות היו נמוכות מההכנסות ברבעון הרביעי של 2005. לתהליך ההתייעלות הפנימי שבו עסקנו ברבעונים האחרונים היתה על השורה התחתונה".

עוד הודיעה החברה היום, כאמור, על רכישתה של החברה הדנית TraceXpert, שתהפוך כעת לחברת בת בבעלות ואלור תחת השם "ואלור דנמרק". העיסקה תתבצע בדרך של רכישת מניות TV-Holdings, החברה שבבעלותה פעילות TraceXpert.

ואלור, המפתחת טכנולוגיות להדמיה ואופטימיזציה של ייצור והרכבת מעגלים מודפסים, תשלם כ-10 מיליון דולר עבור המניות הנרכשות. העסקה תתבצע במזומן, למעט 2 מיליון דולר שיופקדו בחשבון נאמנות.

עופר שופמן "ל-TraceXpert תפקיד מרכזי בפתרונות שאנו מתכננים להציע לשוק האלקטרוניקה, ואני בטוח שרכישה זו תתרום רבות להצלחת ואלור בעתיד".

"אני אופטימי לגבי העתיד", אומר שופמן וסיכם, "אנו צופים גידול בהכנסות וברווחים ברבעון השני, ומצפים לעמוד ואף לעבור את תחזית הרווח המקורית של 3 מיליון דולר ב-2006".