אלישרא זכתה בחוזה בהיקף של מיליוני דולרים לאספקת מערכות תקשורת לצבא השוויצרי

יצחק בני, נשיא ומנכ"ל תדיראן מערכות, אמר כי עסקה זו תוביל בעתיד לעסקות המשך מצבאות מתקדמים נוספים ברחבי העולם

תדיראן מערכות, מקבוצת אלישרא המנוהלת על ידי איציק גת, זכתה בחוזה בהיקף של מיליוני דולרים לאספקת מערכות תקשורת טקטיות לצבא השוויצרי מסוג TCC/IP. המערכת נבחרה כפלטפורמה לאינטגרציה משותפת של טכנולוגיית הרדיו הטקטי של הצבא השוויצרי.

יצחק בני, נשיא ומנכ"ל תדיראן מערכות, אמר, כי "זו ההוכחה לכך שמוצריה של תדיראן מערכות בתחום מערכות התקשורת הנם חדשניים, מובילים ועומדים בדרישות התובעניות ביותר של לקוחותינו. אנו מאמינים, כי עסקה זו תוביל בעתיד לעסקות המשך מצבאות מתקדמים נוספים ברחבי העולם".

יצחק בני הוסיף, כי זו אינה הפעם הראשונה שהצבא השוויצרי בוחר במערכות התקשורת הטקטיות של תדיראן מערכות. תדיראן מערכות נבחרה לספק מערכות תקשו"ב C4I לצבא השוויצרי. פרוייקט זה המתבצע בימים אלו ממזג מערכות אינטגרטיביות המחברות אפליקציות שונות ודרגות פיקוד שונות לאספקת מידע צבאי במהלך קרב בזמן אמת.

מהחברה נמסר, כי החוזה הנוכחי בו זכתה תדיראן מערכות לאספקת מערכות תקשורת טקטיות, יצייד את הצבא השוויצרי בפלטפורמה אחידה שתאפשר חיבור בין שרתי המידע האלחוטי לכלל המשתמשים ולכלל האפליקציות בשדה הקרב. עוד נמסר, כי המערכת הרב ערוצית גוברת על המגבלות של התקשורת הטקטית בעלת הפס הצר, תוך ניצול אופטימלי של אותות רדיו ומאפשרת יכולות ניתוב והעברה אוטומטיות.

70% ממניות קבוצת אלישרא מוחזקות בידי אלביט מערכות ו-30% על ידי אלתא, חברת בת של תע"א. הקבוצה כוללת שלוש חברות המייצרות מוצרים משלימים בתחומי הלחימה בשדה הקרב המודרני: חברת אלישרא העוסקת בתכנון, פיתוח וייצור של מערכות לוחמה אלקטרונית, תדיראן מערכות העוסקת בתחום מערכות מודיעין,שליטה, בקרה, ולוחמת קשר; תדיראן ספקטרלינק העוסקת בפיתוח ובייצור עורקי נתונים ומערכות הצלה לטייסים.