ערוץ 10 מעוניין ברכישת אתר האינטרנט נענע של
נטוויז'ן 
, שבבעלות
דיסקונט השקעות 
. ל"גלובס" נודע, כי השבוע נעשתה פנייה ראשונית בנושא מערוץ 10 לדסק"ש, בהתעניינות לגבי רכישת האתר, לצורך הפיכתו ככל הנראה לאתר של ערוץ 10.
בימים אלו פועלות זכייניות ערוץ 2, רשת וקשת בנושא הרחבת ובניית אתרי האינטרנט שלהן, וזאת לאור העובדה כי נושא התוכן משנה את צורתו והופך למולטי מדיה, מה שמאפשר הפצת תכנים וניצול רווחי פרסום גם מהאינטרנט והסלולר.
גם בחברת החדשות של ערוץ 2 כבר מגששים ובודקים אופציות האם קיים תקציב לבניית אתר עצמאי, או לעשות שיתוף פעולה עם אתרים קיימים, כשהכוונה היא בסופו של דבר להקים אתר שבין השאר יהיה בו ארכיון VOD של כתבות חברת החדשות של ערוץ 2.
בהמשך למדיניות מותאמת התפתחות המדיה, כאמור נעשתה השבוע פנייה של ערוץ 10 לבעלי האתר בניסיון לפתוח מו"מ לרכישת האתר.
ערוץ 10 מכחיש את הדברים. דובר דסק"ש סירב להגיב.
לפי סקר TIM לדצמבר 2005, המדרג את האתרים המובילים בקרב משתמשי האינטרנט בישראל בגילאי 13 בקרב האוכלוסייה היהודית, דורג אתר נענע במקום החמישי עם שיעור חשיפה שבועי של 29.6%. נתון זה הצביע על ירידה לעומת הסקר שנערך לפניו ביוני 2005, אז הסתכמו שיעורי החשיפה של נענע ב-30.6%.
את המקום הראשון בסקר הוביל בספטמבר אתר גוגל עם שיעורי חשיפה של 73.3%, לעומת 66.4% ביוני 2005. במקום השני דורג אתר וואלה עם שיעורי חשיפה של 61.2%, לעומת 57.3% ביוני 2005. YNET רשם שיעורי חשיפה של 44.3%, עלייה מזערית לעומת הסקר הקודם, אז נרשמו לאתר שיעורי חשיפה של 44.1%. במקום הרביעי מדורגים אתרי MSN הישראלי והעולמי והוטמייל, עם שיעורי חשיפה של 37.4% לעומת 35.8% בתקופה הקודמת בה נערך הסקר.
בסקר שנערך בספטמבר האחרון נמצא, כי בישראל כ-3.6 מיליון גולשי אינטרנט בגילאי 13 ומעלה, לעומת 3.4 מיליון גולשים ביוני 2005.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.