בזק בינלאומי מערערת על קנס של כמיליון שקל בשל מתן שירותים אירוטיים

טוענת כי החלטת מנכ"ל משרד התקשורת "רעועה משפטית, פופוליסטית, נגועה במשוא פנים, נעדרת תשתית ראייתית ונסמכת על ספקולציות"

בזק בינלאומי ערערה היום (ג') לביהמ"ש השלום בת"א על החלטת מנכ"ל משרד התקשורת, אבי בלשניקוב, לחייבה בקנס של 1,064,250 שקל, בשל מתן שירותים אירוטיים באמצעות המערכת הבינלאומית של החברה.

בהחלטה מיום 29.3.06 נאמר, כי בזק בינלאומי הפרה את תנאי רישיונה בכך שלא חסמה את הגישה למספרי טלפון במערכת הבינלאומית של החברה, ששימשו לצורך מתן שירותים אירוטיים.

בערעור, שהוגש באמצעות עוה"ד יוסי לוי, אייל בלזיבוסקי ואיתן ורדי, נאמר כי מדובר בהחלטה רעועה משפטית, פופוליסטית, נגועה במשוא פנים כבד של בלשניקוב, נעדרת תשתית ראייתית מינימלית, נסמכת על תיאוריות וספקולציות לא מוכחות, שגויה משפטית ואף לא עולה בקנה אחד עם הוראות ראשונה של בזק ועם תכליתו.

לדברי בזק, עמדתה לא נשמעה בפני בלשניקוב, ולא ניתנה הזדמנות להביא את עמדתה ולסתור את החשדות שהועלו כנגדה.

עוד טוענת בזק בינלאומי, כי העמדה הברורה והנחרצת של בכירי משרד התקשורת להטיל עליה קנס כספי ויהי מה חודשים רבים לפני קבלת ההחלטה - עמדה שהובעה בעיקר בידי שרת התקשורת - הציבה את המנכ"ל שמונה על-ידה וחב לה את מישרתו בסיטואציה קשה של ניגוד עניינים. ואכן, המנכ"ל לא הכזיב את שולחתו, ולמרות שעלה בידי בזק בינלאומי במהלך הליך השימוע להפריך את הטענות שהועלו כנגדה, הוטל עליה הקנס הכספי.