המ-לט: צמיחה של 63% ברווחי הרבעון הראשון ל-1.4 מיליון דולר

במכירות נרשם גידול של כ-18% לכ-14.5 מיליון דולר; תזרים המזומנים עמד על 2.2 מיליון דולר

חברת המ-לט , העוסקת בפתוח, יצור, ושווק רכיבים מיוחדים למערכות הולכת נוזלים וגזים עבור מערכות תעשייתיות, מפרסמת היום (ה') את תוצאות הדוחות הכספיים לסיכום הרבעון הראשון של 2006.

מכירות החברה הסתכמו לכ-14.5 מיליון דולר, גידול של כ-18% בהשוואה למכירות בסך 12.4 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. עלייה זו נובעת מגידול במכירות, הן למגזר המוצרים לתעשייה התהליכית והן למגזר המוצרים האולטרה נקיים.

הרווח הגולמי של החברה ברבעון זה הסתכם לכ-6.2 מיליון דולר, המהווה 43% מהמכירות, לעומת רווח גולמי בסך 5.3 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2005, המהווה 43% מהמכירות. העלייה בשעור הרווח הגולמי מהמכירות לעומת שנת 2005 נובעת משיפורים טכנולוגיים ברובוטיקה ואוטומציה וניצול יתרונות לגודל.

הרווח התפעולי הגיע לכ-2 מיליון דולר (כ 14% מהמכירות), לעומת רווח בסך 1.5 מיליון (כ 12% מהמכירות) דולר ברבעון המקביל אשתקד.

בשורה התחתונה, הרווח הנקי צמח בכ-63% לכ-1.4 מיליון דולר, בהשוואה לכ-847,000 דולר ברבעון המקביל. מהחברה נמסר כי העליה הנה בעקבות הגידול במכירות בשני תחומי פעילותה, שלווה בהתייעלות טכנולוגית במסגרת הקבוצה.

תזרים המזומנים החיובי מפעילות שוטפת עמד על 2.2 מיליון דולר, לעומת תזרים חיובי בסך 49,000 בתקופה המקבילה.

EBITDA, הרווח לפני מימון מסים, פחת והפחתות ברבעון הראשון הסתכם לסך של כ-2.7 מיליון דולר (המהווה כ 19% מהמכירות), לעומת כ-2.4 מיליון דולר (המהווה כ-20% מהמכירות) בתקופה המקבילה אשתקד.

שמואל טופז, מנכ"ל ויו"ר דירקטוריון המ-לט, מסר כי "הגידול החד במכירות, תוך כדי הגדלת הרווחיות, תואם את עיקרי האסטרטגיה של קבוצת המ-לט. אנו רואים את עצמנו כחברת צמיחה השמה לה כיעדים עלייה רצופה במכירות, הגדלת חלקנו בשוק, השקת מוצרים חדשים ושיפור טכנולוגי מתמיד בתהליכי הייצור.

אנו קוצרים ברבעון הראשון של 2006 את פירות האינטגרציה עם HMJ, החברה היפנית שרכשנו בסוף 2004. העלינו שם את שעור הרווח הגולמי ואנו מגדילים באופן רציף את המכירות ביפן. בכוונתנו להמשיך לגדול באמצעות צמיחה פנימית ורכישות, תוך שמירה על יתרונותיה התחרותיים של המ-לט הנובעים מיעילות טכנולוגית."