מהטלוויזיה לאינטרנט: אתר MySpace.com של מרדוק מציע לגולשים את "24"

יציע לגולשים להוריד פרקים משתי עונות של דרמת הטלוויזיה הפופולרית "24" של רשת הטלוויזיה פוקס, במחיר של 1.99 דולר לפרק

השבוע יתחיל אתר MySpace.com שבבעלות חברת המדיה של רופרט מרדוק, ניוז קורפ, להציע לגולשים את האפשרות להוריד פרקים משתי עונות של דרמת הטלוויזיה הפופולרית "24" של רשת הטלוויזיה פוקס, במחיר של 1.99 דולר לפרק. כמו כן יציע האתר בחינם שני פרקים של "24" שזכו לחסות רשת מסעדות המזון המהיר ברגר קינג הולדינגס.

המבצע נערך במסגרת מאמצי ניוז קורפ להפוך את MySpace.com מאתר דמוי אתר "חבר'ה", המיועד לבני גיל העשרה, לפורטל אינטרנט לכל דבר שיניב הכנסות פרסום ויתחרה עם יאהו ועם חנות המוזיקה המקוונת iTunes.com שבבעלות יצרנית המחשבים אפל קומפיוטרס.

בשנים האחרונות נרשמה עליה מסחררת בפופולריות של MySpace.com, ומספר המשתמשים הרשומים הגיע ליותר מ-75 מיליון. באפריל ניצב האתר במקום השמיני ברשימת נכסי האינטרנט הפופולריים ביותר, לדברי חברת המחקר קום-סקור מדיה מטריקס.

אשתקד רכשה ניוז קורפ את MySpace.com תמורת 650 מיליון דולר, וכעת היא נוקטת צעדים להגדלת ההכנסות מקהל המנויים הענק של האתר.