קבוצת אורי דורי בעלת השליטה באכד מגדילה את אחזקותיה בחברה ל-100%

תרכוש משותפיה כשליש ממניות אכד תמורת כ-19 מיליון דולר * אכד מחזיקה בחברת הנדל"ן א.דורי * העסקה משקפת לא.דורי שווי של 63 מיליון דולר

קבוצת אורי דורי, בעלת השליטה בחברת אכד, המחזיקה בחברת הנדל"ן א.דורי, רוכשת את חלקם של שותפיה באכד. קבוצת אורי דורי, המונה את אורי דורי, לוי אלסר, דוד כץ וספי קרביץ תרכוש מידי שותפיה כשליש ממניות אכד תמורת כ-19 מיליון דולר, ותחזיק לאחר העיסקה ב-100% ממניות אכד.

העיסקה מייצגת שווי חברה של כ-63 מיליון דולר לא.דורי , המוחזקת בשיעור של 90% על ידי אכד. הרוכשים התחייבו להעביר את תמורת העיסקה תוך 60 יום ממועד החתימה.

רכישת האחזקות על ידי קבוצת אורי דורי מתבצעת בשווי הגבוה משווי השוק של החברה, המסתכם נכון להבוקר בכ-50 מיליון דולר.

אורי דורי, מנכ"ל א.דורי, אמר היום, כי "אנו שמחים שניתנה לנו הזדמנות להגדיל את חלקנו בחברת א.דורי. נפרדנו ברוח טובה משותפינו, שמצאו לנכון להמשיך לדרכם, ואנו משוכנעים שנדע להצעיד את החברה לפסי צמיחה ורווחיות ולייצר ערך עבור בעלי המניות".

א.דורי פועלת כיום, בעקבות השלמת מהלך של ארגון מחדש, באמצעות 3 חטיבות: בנייה, ייזום בישראל וייזום בחו"ל. החברה עוסקת בייזום פרוייקטים. בצנרת החברה פרוייקטים יזמיים בהיקף של כ-3,500 יחידות דיור בישראל ופרוייקטים קבלניים בהיקף של כ-660 מיליון שקל.

כמו כן, פעילה א.דורי בשווקים הבינלאומיים, בעיקר בפולין, שם היא פעילה באמצעות חברת רונסון, הבוחנת בימים אלה אפשרות של הנפקת מניותיה בבורסה בלונדון.

בנוסף, א.דורי מובילה של פרוייקט "דוראד" להקמת תחנת כח בסמוך לחופי אשקלון, ושצפויה לייצר חשמל בהספק של 800 מגה ואט על בסיס גז טבעי.