אופיר ממשיכה להציג שיפור בכל תחומי הפעילות: הרווח הנקי צמח ב-30% ל-4 מיליון שקל

הכנסות החברה צמחו בכ-50% ל-62.8 מיליון שקל, בסיוע תרומת ספיריקון, שרכישתה הושלמה בינואר האחרון

אופיר אופטרוניקה , העוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק מוצרים לשוק המערכות האלקטרו-אופטיות, פירסמה היום את הדוחות הכספיים לסיכום הרבעון הראשון של 2006, מהם עולה כי הכנסות החברה צמחו בשיעור של 49% לרמה של 62.8 מיליון שקל, בהשוואה להכנסות של 42 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

את הגידול במכירות מייחסים בחברה לשיפור בכל תחומי הפעילות של החברה ובעיקר בתחום האופטיקה לאינפרא-אדום ומהתרומה של ספיריקון, שרכישתה הושלמה בינואר השנה.

הרווח הגולמי של החברה הסתכם ברבעון הראשון ב-25.4 מיליון שקל (40.4% מהמכירות), גידול של כ-50%, בהשוואה לרווח של 16.9 מיליון שקל (40.2%) בתקופה המקבילה אשתקד.

הרווח התפעולי הסתכם בשלושת החודשים הראשונים ב-4.8 מיליון שקל בהשוואה לרווח תפעולי של 3.7 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

בשורה התחתונה הסתכם הרווח הנקי של אופיר ב-4 מיליון שקל, גידול של כ-30% בהשוואה לרווח של 3 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

החברה רשמה גידול גם בצבר ההזמנות שלה, שהסתכם ב-23.8 מיליון דולר, נכון לסוף הרבעון הראשון, לעומת כ-16.9 מיליון דולר בסוף שנת 2005.

יעקב זרם, מנכ"ל אופיר מסר, כי "אנו שבעי רצון מתוצאות הרבעון ובעיקר מהמשך הצמיחה היציבה והרצופה בפעילות החברה. מנוע הצמיחה הבולט הוא מגזר האופטיקה לאינפרא אדום הנחשב לאיתן ובעל פוטנציאל רב לשנים הקרובות. חברת הבת בארה"ב, Ophir Optics, העוסקת בתחום זה מאפשרת לנו חדירה מואצת לשוק האמריקאי תוך ביסוס מעמדנו המוביל והרחבת פעילותינו הן בתחום האזרחי והן בתחום הביטחוני. על פי ההזמנות שקיבלנו לאחרונה מהשוק האמריקאי ובהסתמך על המגעים שאנו מנהלים בימים אלו עם לקוחותינו, נראה כי נוכל לשמר את רמות הצמיחה הקיימות בשנים הקרובות".

"תהליך המיזוג שהחל לאחר רכישת חברת ספיריקון מתקדם לשביעות רצוננו, הן ברמה התפעולית ארגונית והן ברמה הניהולית. רכישת ספיריקון ממצבת את החברה כמובילה עולמית במכירות לתחום מכשירי הלייזר. נמשיך לפעול ביתר שאת על מנת לשמר ולבסס את מעמדנו בשוק זה", הוסיף זרם.