לגנא הולדינגס עברה ברבעון הראשון לרווח של 31.2 מיליון שקל

זאת, בעיקר על רקע העליה החדה ברווחי חברת הבת, אנגל אירופה * הכנסות הרבעון צמחו ב-200% ל-119.2 מיליון שקל

חברת לגנא הולדינגס , חברת האם של אנגל אירופה , הפועלת בתחומי הנדל"ן המניב והיזמות בישראל ובחו"ל, דיווחה היום (ד') על מעבר לרווח ברבעון הראשון של 2006, אשר הסתכם לסך של 31.2 מיליון שקל.

זאת, בהשוואה להפסד של 8.3 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

מן החברה נמסר כי השיפור הניכר בתוצאות הוא בעיקר נגזרת של העליה החדה ברווחי חברת הבת, אנגל אירופה, שדיווחה השבוע על רווח רבעוני בסך 44.6 מיליון שקל.

הכנסות הרבעון הראשון הסתכמו ל-119.2 מיליון שקל, עליה חדה, בשיעור של כ-200%, לעומת הכנסות בסך 39.7 מיליון שקל ברבעון המקביל.

גם בנטרול הכנסות אחרות בסך 66.2 מיליון שקל, שנוצרו ממימוש נכסים מניבים במהלך הרבעון, מציגה הקבוצה צמיחה משמעותית בפעילותה השוטפת.

יעקב אנגל, יו"ר קבוצת אנגל, אמר היום: "ברבעון הראשון המשכנו ביישום האסטרטגיה העסקית שלנו, הכוללת כניסה לפרוייקטים שאנו רואים בהם פוטנציאל לתשואה גבוהה על ההשקעה, והכנסת שותפים אסטרטגיים, הנמנים על הגופים הפיננסיים הגדולים בעולם.

בקופת החברות מקבוצת אנגל יש למעלה מ-500 מיליון שקל, הפנויים לביצוע השקעות נוספות, בעיקר בחו"ל, שיסייעו לנו להמשיך בייצור ערך עבור בעלי המניות שלנו. יש לציין כי בלגנא עצמה ישנם נכסי נדל"ן בשווי של עשרות מיליוני דולרים וזאת מעבר לנכסים ולפרוייקטים של חברת הבת, אנגל אירופה".