שמלצר מרחיב את עסקי ניו-קופל: רוכש את רב בריח הגנה לרכב לפי שווי של 20 מ' ש'

ניו-קופל תרכוש 60% מהחברה, שבשליטת אורי בחרי * רב בריח הגנה לרכב עוסקת בפיתוח, ייצור ובשיווק מוצרים המיועדים להגנה על רכב

ניו-קופל , חברת הליסינג שבשליטת איש העסקים שלמה שמלצר, הודיעה היום כי רכשה את השליטה בחברת רב-בריח הגנה לרכב, שבשליטת אורי בחרי. ניו-קופל תרכוש 60% מרב בריח הגנה לרכב לפי שווי של כ-20 מיליון שקל. השלמת העסקה מותנית בתנאים מתלים שונים וקבלת כל האישורים לרבות אישור הממונה על ההגבלים העסקיים.

שלמה שמלצר, יו"ר ניו קופל אמר היום כי "העסקה הזו נולדה מהיכרות רבת שנים, שותפות דרך והערכה הדדית עם אורי בחרי הנמשכת למעלה מ- 15 שנים. אני משוכנע, כי יחד נדע להצעיד את רב בריח הגנה לרכב להצלחות נוספות בעתיד".

רב בריח הגנה לרכב עוסקת בפיתוח, ייצור ובשיווק מוצרים המיועדים להגנה על רכב לרבות אימובילייזרים, מערכות אזעקה לרכב, נעילת מערכת מכסה המנוע ונעילת ידית ההילוכים. החברה היא יבואנית בלעדית של המותגים דייהו ופיוניר (לא בלעדי) בתחום מערכות השמע והמולטימדיה, משווקת מערכות ניווט וסל פתרונות מושלם לאבזור רכבים, שבחלקן מותקנים בחצרות יבואני הרכב.

רב בריח הגנה לרכב מייבאת ומשווקת מערכות מיגון ואזעקה לרכב, המאושרות על ידי חברות הביטוח וכן מייצרת ומשווקת מערכות מיגון אלקטרומכאניות, פרי פיתוח בלעדי, המוגן בפטנט ברחבי העולם, ומיושמות בין היתר במפעלי פולקסווגן במזרח אירופה. רב בריח הגנה היא גם בעלת הזכויות לשימוש ב"דמות השרירית" של רב בריח בתחום מיגון הרכב. היקף פעילות רב בריח הגנה מסתכם בכ-80 מיליון שקל בשנה, מתוכם כ-25% הכנסות שמקורן ביצוא מערכות הגנה לרכב לחו"ל.

לדברי ניר גלילי, מנכ"ל ניו קופל, "רכישת רב בריח הגנה הינה סינרגטית לפעילות ניו קופל ובכך מבטיחה לרב בריח הגנה יכולת צמיחה משמעותית בשוק הרכב".

לדברי גלילי, רב בריח הגנה מתכוונת להציע בעתיד, על בסיס הטכנולוגיות של רב בריח, שירותים וחבילות מיגון ייחודיות לחברות הביטוח. לרב בריח הגנה פריסה של כ- 120 תחנות התקנה ברחבי הארץ ומוקד שירות ייחודי לחברות הביטוח.

בנוסף, אמר גלילי, תאפשר השותפות החדשה האצה והרחבה של פעילות רב בריח הגנה בשווקים בחו"ל, על בסיס היכולות המימוניות והשיווקיות של קבוצת שלמה SIXT. גלילי אמר עוד כי הוא נותן אמון מלא בצוות הניהולי המצוין של רב בריח הגנה ובמנכ"ל החברה אלון מזרחי.