דירקט קפיטל תרכוש פורטפוליו של יחידות דיור ב-357 מיליון שקל

דמי השכירות השנתיים שמניבים הנכסים הנרכשים מסתכמים ב-28.7 מיליון שקל

דירקט קפיטל , שבשליטת אריה ודליה פרשקובסקי (60%) אשר הסבה אשתקד את פעילותה להשקעות בנדל"ן חתמה היום (א') על מזכר הבנות לרכישת פורטפוליו של יחידות דיור וחנויות תמורת כ-357 מיליון שקל (כ-61.6 מיליון אירו).

המדובר בפורטפוליו של 1,546 יחידות דיור מושכרות, וכן ב-4 חנויות ב-4 ערים בגרמניה, ביניהן קלן וברמן. העיסקה הנוכחית מכניסה את דירקט קפיטל לתחום השכרת דירות. סגירת העיסקה צפויה להתבצע תוך 30 יום.

הנכסים הנרכשים משתרעים על פני שטח של כ-100,000 מ"ר והם מניבים דמי שכירות שנתיים בסך של כ-28.7 מיליון שקל (כ-5 מיליון אירו). המשקפים תשואה של כ-8% על ההשקעה בנכסים.

זהות הגורם הפיננסי שיממן את העיסקה עדיין לא נקבעה, ודירקט קפיטל מסרה, כי היא מנהלת מו"מ עם מספר מוסדות פיננסיים לצורך קבלת הלוואה מסוג Non-Recourse למימון העסקה.

בסוף שנה שעברה רכשה דירקט קפיטל נכס בגרמניה תמורת כ-160 מיליון שקל, המושכר במלואו לחברת דויטשה טלקום תמורת כ-11.5 מיליון שקל בשנה. בין היתר, הודיעה דירקט קפיטל, כי היא מנהלת מו"מ לרכישת בניין נוסף מדויטשה טלקום, לשם השכרתו לענקית התקשורת, תמורת כ-32 מיליון שקל.

בחודש מארס האחרון נכנסה דיירקט קפיטל לעיסקה ראשונה בתחום הייזום, כאשר חתמה על הסכם לרכישת קרקע בעיר אסטנה, בירת קזחסטן, תמורת כ-121 מיליון שקל. על הקרקע צפוי להיבנות קומפלקס משולב למגורים, משרדים ומסחר שישתרע על פני שטח של כ-45,000 מ"ר. היקף המכירות הצפוי מהפרויקט נאמד על ידי החברה בכ-163 מיליון שקל.