סאמיט השלימה רכישת חמישה בנייני משרדים בעיר הנמל הגרמנית רוסטוק

דמי השכירות, נטו, מחמשת הבניינים שרכשה החברה מסתכמים בכ-20.7 מיליון שקל לשנה

סאמיט אחזקות הודיעה היום (ב') כי השלימה, באמצעות תאגיד גרמני אשר כ-95% מהזכויות בו מוחזקות על ידה, רכישה של חמישה בנייני משרדים בעיר הנמל הגרמנית רוסטוק הנמצאת על שפת הים הבלטי ומונה 200 אלף תושבים.

נמסר כי החברה שילמה את מלוא התמורה בגין בניינים אלו ומומנה באמצעות בנק אירופאי. כ-225 מליון שקל, המהווים כ-88% מעלות העיסקה, מומן על ידי הבנק והיתרה מומנה על ידי החברה. המימון הנו לתקופה של 7 שנים ברבית של כ-5.2% לשנה.

הבניינים שנרכשו על-ידי החברה נבנו בשנים 2000-2005 ומושכרים לתקופות שונות למגוון שוכרים הכוללים חברות ביטוח, טלקום ורכב. השטח הכולל להשכרה של בניינים אלו הנו כ- 32 אלף מ"ר, מתוכם כ-5000 מ"ר פנויים.

דמי השכירות, נטו, מחמשת הבניינים שרכשה החברה מסתכמים בכ-20.7 מיליון שקל לשנה. דמי השכירות האמורים משקפים תשואה של כ- 8.1% על עלות הנכסים, בשעורי התפוסה הנוכחיים, לפני השכרת יתרת השטחים הפנויים.

לסאמיט ניתנה אופציה לרכישת שני מבנים נוספים, האחד קיים והשני בהקמה, בסכום כולל של כ-84 מליון שקל נוספים. האופציה לרכישת הבנין הקיים ניתנת למימוש עד לחודש פברואר 2007 ואילו האופציה לרכישת הבנין שבהקמה הינה עד למועד סמוך לסיום הקמתו, לקראת סוף שנת 2007. שני המבנים הנוספים מתוכננים להיות בשטח כולל של כ-12,000 מ"ר.