ראש הממשלה בא לחתונה

רה"מ אהוד אולמרט ואשתו עליזה הגיעו לחתונה של היועץ האסטרטגי טל זילברשטיין * נשיא ביהמ"ש העליון, השופט אהרן ברק, השתתף בחנוכת מכון אברהם מלמד לחקר הפיוס של מכללת שערי משפט * ואילו מיקי דורסמן, משה טרי וארז אלוביץ' הגיעו להשקת העונה החדשה של התוכנית מגזין החיים הטובים

אהרן ברק מספר

מאות אורחים, ובראשם נשיא בית המשפט העליון, השופט אהרן ברק, השתתפו בערב חג השבועות בחנוכת מכון אברהם מלמד לחקר הפיוס של מכללת שערי משפט. ברק הגיע לאירוע עם אשתו, השופטת אלישבע ברק, ובתם תמר, עורכת דין שהיא שותפתו למשרד הגישור של עו"ד ניר מלמד, בנו של אברהם מלמד ומי שעומד כיום בראש המכון. ברק סיפר כי הוא ומלמד (האב) שרדו את גטו קובנא במלחמת העולם השנייה, ברק כילד ומלמד כחבר במחתרת. באירוע השתתפו גם הרב הראשי לתל אביב, ישראל מאיר לאו, עו"ד פרופ' יעקב נאמן, ד"ר פרץ סגל ממשרד המשפטים, ד"ר אביעד הכהן, דיקאן המכללה ועוד. אברהם מלמד, שנפטר אשתקד, היה ח"כ מטעם המפד"ל בארבע קדנציות ובמשך שנים כיהן כיו"ר דובק ודירקטור בכמה חברות כלכליות. (נועם שרביט)

טל זילברשטיין מתחתן

לחתונה של היועץ האסטרטגי טל זילברשטיין הגיעו ראש הממשלה אהוד אולמרט ואשתו עליזה, שבח וייס, יצחק הרצוג, שר האוצר אברהם הירשזון, רוני בר-און, עו"ד דורי קלגסבלד, איווט ליברמן, אלי הורוביץ, יובל דיסקין, עובד יחזקאל, ישראל מיימון שלא הפסיק לרקוד, יורם טורבוביץ', עובד יחזקאל ועוד רבים וטובים. הכלה נטלי קרייב, אחותה של עירית קולבר, קנתה את שמלת הכלה בחו"ל.

אודי מירון מפקח

לא מעט אנשי עסקים הגיעו להשקת העונה החדשה של התוכנית מגזין החיים הטובים במסעדת רוקה בהרצליה פיתוח. את האירוע הפיקו ענני תקשורת וערוץ החיים הטובים. מנכ"ל ענני תקשורת, אודי מירון, פיקח על ההפקה מקרוב.

בין האורחים: מיקי דורסמן, דניאל זלקינד, ליאון צימן, ורדה ואריה סבן, אודי מרון, רזי פלד, אורי דנינו, עופר הירשזון, אסף יוגב, עודד חלף, משה טרי, מירי ואבי רויכמן, ארז אלוביץ', עו"ד תמיר גילת ועו"ד קרן נהרי ודור העתיד של עולם העסקים: רון פדרמן, אלינור ושון קופלר, עומר דנקנר, יואב פלאטו-שרון ועוד.