חברת צ'רלטון, בעלת זכויות השידור של משחקי המונדיאל, תאפשר לאפשר לבעלי מקומות בילוי להקרין את המשחקים לקהל לקוחותיהם, לאחר קבלת אישור החברה ותשלום תמלוגים. החברה מתכוונת לגבות 2.97 שקל ללקוח, לכל משחק.
החלטתה של צ'רלטון תאפשר לכ-10,000 פאבים, מסעדות, מועדונים, בתי קפה ומכוני כושר להקרין את המשחקים, מבלי לעבור על החוק ומבלי לפגוע בזכויות היוצרים של החברה.
אדר זהבי, מנכ"ל צ'רלטון: "בכדי לאפשר לבעלי העסקים לממש את הפוטנציאל הכלכלי הטמון בלקוחות שיגיעו לצפות במשחקים, עלות התמלוגים עבור הקרנת המשחקים תעמוד ביחס ישיר לגודל העסק ולמספר לקוחותיו התמלוגים שישולמו לצ'רלטון יהיו על פי הצהרת בעל העסק על קיבולת מקום הבילוי".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.