מבשלות בירה ישראל מעלה קמפיין ראשון לבירה לף

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי, עולה בהשקעה של 500 אלף שקל וכולל מודעות בעיתונות תחת הסיסמה "לפתוח את הלף"

מבשלות בירה ישראל יוצאת בקמפיין תדמיתי ראשון לבירה הבלגית לף (Leffe) באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי, בהשקעה של כ-500 אלף שקל.

הקמפיין מתאר מפגשים אינטימיים בין אנשים שבמרכזם נמצאות כוסות לף, ויכלול מודעות בעיתונות ובמגזינים תחת הסיסמה: "לפתוח את הלף".

צרו איתנו קשר *5988