רו"ח שלמה זיו פורש מהניהול השוטף של זיו-האפט וישמש כיו"ר המשרד

את מקומו כשותף מנהל ימלא דני מרגלית * זיו הקים את המשרד לפני 25 שנה, לאחר שסיים שורה של תפקידים בכירים בבנק הפועלים

רו"ח שלמה זיו הודיע בסוף השבוע על פרישתו מהניהול השוטף של משרד זיו-האפט ועל מעברו לתפקיד יו"ר המשרד. את מקומו כשותף מנהל ימלא דני מרגלית.

זיו (65) הקים את המשרד לפני 25 שנה, לאחר שסיים שורה של תפקידים בכירים בבנק הפועלים, וניהל אותו עד עתה. לאורך השנים ביצע משרד זיו את המספר הגדול ביותר של מיזוגים, החשוב שבהם - עם משרד האפט.

כיום מעסיק המשרד 600 עובדים, הוא מדורג במקום הרביעי-חמישי בענף וחבר ברשת BDO, החמישית בגודלה בעולם. בין לקוחותיו: אי.די.בי, בנק הפועלים, בנק דיסקונט, קופ"ח כללית, פורמולה, האחים עופר, קרסו ולובינסקי.

מרגלית (49) עובד במשרד מזה 23 שנים. הוא הקים והוביל בשנים האחרונות את אשכול ההיי-טק במשרד, הכולל חמישה שותפים ועשרות עובדים.

זיו יהיה אחראי, בתפקידו כיו"ר, על התוויית האסטרטגיה של המשרד, מיזוגים ורכישות, איתור מוצרים חדשים וכניסה לשווקים חדשים.

יגאל גוזמן, שהקים יחד עם זיו את המשרד, מונה למשנה ליו"ר, ממלא מקומו ומנהל הסיכונים של המשרד, בנוסף להמשך תפקידו כאחראי העליון על הפעילות המקצועית. בצוות המנהל יהיו חברים גם ארז סופר, האחראי לתחום הפיננסי (שיהיה משנה לשותף המנהל), ושחר זיו, האחראי על תחומי הייעוץ. לאחרונה פרש מהמשרד ראש המחלקה המקצועית, ניר זכלינסקי, שמונה למשנה למנכ"ל אריסון אחזקות.

במעברו מתפקיד השותף המנהל לתפקיד היו"ר הולך זיו בעקבותיו של יצחק פורר, שמינה כבר לפני מספר שנים את רונן בראל למנהל משרד קוסט-פורר-גבאי-קסירר ועבר לתפקיד היו"ר.

צעד דומה ביצע יגאל ברייטמן, כאשר בעת המיזוג שיצר את ברייטמן-אלמגור מינה את יהלי שפי לשותף המנהל. עם מעברו של שפי לתפקיד מנכ"ל הפניקס, מונה אילן בירנפלד לשותף המנהל.