נמשכת ההתרחבות של דלק נדל"ן בשוויץ: חתמה על הסכם לרכישת מרכז מסחרי תמורת 185 מיליון שקל

חלקה של החברה בשותפות עם משקיעים נוספים עומד על 40% * דמי השכירות השנתיים נטו שמניב הנכס מסתכמים בכ-12 מיליון שקל

דלק נדל"ן ממשיכה להרחיב את השקעותיה בשוויץ. חברה בת של דלק בינלאומי, שבשליטת דלק נדל"ן, חתמה יחד עם רוכשים נוספים על הסכם לרכישת מרכז מסחרי במטרן, שבשוויץ תמורת כ-185 מיליון שקל (כ-51 מיליון פרנק שוויצרי).

חלקה של דלק בלרון בינלאומי בעיסקה עומד על 40%.

הנכס הנרכש הינו מרכז מסחרי, שבנייתו תושלם עד סוף 2006, וששטחו העיקרי מסתכם בכ-16,700 מ"ר. המרכז ממוקם בלב פארק מסחרי, והוא מושכר ל-3 שוכרים, כאשר 85% מההכנסות הן מהשוכר העיקרי, ענקית הקמעונאות האירופאית Coop, שגם תתחזק את הנכס ותנהל אותו.

דמי השכירות השנתיים נטו שמניב הנכס מסתכמים בכ-12 מיליון שקל (כ-3.3 מיליון פרנק שוויצרי). הסכם השכירות עם Coop הינו עד סוף שנת 2021, ואילו עם שני השוכרים האחרים הסכמי השכירות הם עד לסוף שנת 2016.

לצורך רכישת הנכס נלקחה הלוואת Non-Recourse בסך כולל של כ-175 מיליון שקל, המהווים כ-94% מעלות רכישת הנכס. ההלוואה הינה לטווח ארוך ונושאת ריבית קבועה.

הרכישה הנוכחית מצטרפת לרכישות הקודמות שביצעה דלק נדל"ן בשווייץ, הכוללות בניין המושכר לבנק האירופאי קרדיט סוויס, וכן את בניין אוניברסיטת ציריך.

איליק רוז'נסקי, מנכ"ל דלק בינלאומי ודלק נדל"ן, אמר היום, כי "ההשקעה הנוכחית משקפת את המשך ההתרחבוןת של קבוצת דלק נדל"ן בשוק הנדל"ן בשוויץ, שהינה מדינה בעלת כלכלה יציבה וצומחת. במקביל, אנו ממשיכים כרגיל בהכנות להנפקת עסקי דלק בלרון בינלאומי בבורסה הראשית של לונדון".