זרועות ברקן ישווקו בערוץ הקניות של NBC

חברת זרועות ברקן החלה בשיווק זרועות בערוץ הקניות האמריקני ShopNBC של רשת NBC. היקף העסקה מוערך בכ-1 מיליון דולר בשנה.

לדברי רנדי טישלר, מנהל המכירות לשוק האמריקני בברקן, העסקה נחתמה באחרונה עם חברת השיווק "VisCom" האמריקנית, המתמחה בשיווק מוצרים בערוץ הקניות. "הזרועות ימכרו בערוץ הקניות באופן נפרד, וכן במסגרת עסקת חבילה הכוללת מסך LCD או פלזמה. קו המוצרים שנבחר לערוץ הקניות כולל מגוון זרועות המתאימים למסכים החל מ-37 אינץ' ועד 65 אינץ'. בין הדגמים שנבחרו, נמנים שני מוצרים שזכו בפרס העיצוב והחדשנות בתערוכת "CES 2006" לאלקטרוניקה בידורית, שנערכה בינואר השנה בלאס וגאס".

עוד לדבריו, החברה משלימה בימים אלה תהליך פיתוח של כ-20 זרועות חדשניות למסכים דקים ומקרנים בהשקעה של כ-3 מיליון דולר. "מוצרי הנשיאה שלנו עומדים בתקני האיכות והבטיחות האמריקאי UL, האירופאי TUV והישראלי ת"י".

זרועות ברקן נמצאת בבעלותו של ליאור ברקן המעסיק 150 עובדים ומגלגל מחזור מכירות שנתי של 15 מיליון דולר. החברה עוסקת מאז 1988 בפיתוח, ייצור ושיווק מערכות לנשיאת מכשירי אלקטרוניקה בידורית. "