משה פרל, העורך הכלכלי של העיתון "מעריב", הודיע על סיום עבודתו

יתמנה כמנכ"ל איגוד הבנקים * עורך "מעריב" אמנון דנקנר: "במימשק בין העיתונות הכלכלית ועולם העסקים יש פיתוי לעבור לצד השני" * השבוע הודיע גם אבי לן, עורך NRG, על עזיבתו

משה פרל, עורך מוסף הכלכלה של העיתון "מעריב" הודיע אמש (ג') למעסיקיו, עופר נמרודי ועורך העיתון, אמנון דנקנר, על עזיבתו את תפקידו.

פרל קיבל הצעה להתמנות כמנכ"ל איגוד הבנקים במקומו של פרדי וידר, ונענה לה. יש לציין כי עזיבתו של פרל, שעובד ב"מעריב" כ-7 שנים, לא תהיה מיידית.

"אין מה לעשות. פרל קיבל הצעה שאי אפשר לעמוד בה ונעתר". אמר היום אמנון דנקנר ל"גלובס".

לשאלה האם יש מועמדים אחרים לתפוס את מקומו טוען דנקנר, כי למרות שהתבשר על עזיבתו של פרל רק אמש - ישנם מספר מועמדים אך הוא אינו מעוניין לחשוף אותם.

דנקנר הוסיף, כי "עזיבתו של פרל לא תהיה מיידית, כך שהוא ימשיך לטפל בנושא הרחבת ושידרוג המוסף 'עסקים'. פרל החל בעשיה הזו לפני מספר חודשים והוא ימשיך בה. אין ספק שמדובר בעורך כלכלי מצוין.

"המימשק הזה בין העיתונות הכלכלית ועולם העסקים הוא כזה שיש הרבה פיתוי לעבור לצד השני. זו לא הפעם הראשונה שזה קורה, מה שגורם לפעירת חללים בעיתונות - וחבל, אבל זו דרכו של עולם. מצד אחד כואב לי הלב, ומצד שני אנחנו מאחלים לו בהצלחה", אמר דנקנר.

יש לציין, כי השבוע הודיע גם אבי לן, עורך NRG - אתר האינטרנט של "מעריב", על עזיבתו את תפקידו, לאחר שכיהן בו כ-7 חודשים בלבד. לן תלה את עזיבתו ב"סיבות אישיות".

משה פרל מסר בתגובה: "מאד ניהנתי מהתפקיד ב'מעריב'. אני אפילו לא יכול לומר מה שאומרים בדרך-כלל במצבים כאלה - שהגעתי למיצוי. פשוט רציתי לטעום משהו אחר, ואני נכנס לתפקיד החדש עם הרבה חשק".