ריט קניונים בחרה במשרד צדר פרסום ושיווק לטפל בתקציב הפרסום שלה, העומד על 5 מיליון דולר לשנה. בימים אלה עולה הקמפיין הראשון של הרשת תחת ניהול הצוות החדש. רשת קניוני ריט כוללת עשרה קניונים ומרכזי קניות בפרישה ארצית: גרנד קניון (חיפה), חונים-קונים (ראשון-לציון), ביל"ו סנטר, מרום סנטר (רמת-גן), קניון חדרה, הקניון הגדול, קניון רחובות, הקניותר, קניון אדומים וקניון הראל. מספר המבקרים היומי בקניוני הרשת מגיע ליותר מ-160 אלף איש. הרשת שייכת לחברת הנדל"ן ריט ישראל (לשעבר "נכסי אזורים").
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.