חיים סבן מככב

הטייקון חיים סבן מככב בכתבה של העיתון האמריקני "מיאמי הראלד" בנוגע לעסקת יוניוויז'ן * אורי סלונים ואודי אנג'ל עוזרים לארוז את החבילות ששולח ארגון וראייטי ישראל לחיילי חטיבת גולני * ויורם הולץ, סמנכ"ל השיווק ברד בינת, קורא לחברות מהצפון, המתקשות לפעול בגלל המצב, להעביר את פעילותן בחינם לשטחי המשרדים של הקבוצה במרכז

חיים סבן מציע

* בכתבה שפרסם העיתון האמריקני "מיאמי הראלד" על הטייקון חיים סבן, תוהה העיתון אם סבן בן ה-62 יצליח ברכישה האחרונה של יוניוויז'ן, כפי שהצליח ברכישת חברת שידורי הטלוויזיה בכבלים הגרמנית פרוזיבנסאט, עסקה שבוצעה מסגרת מכירת חיסול של נכסי אימפריית החברה הגרמנית הכושלת קירש-מדיה.

יוניוויז'ן היא חברת שידורי טלוויזיה בשפה הספרדית, שקהל היעד שלה הוא הקהילה ההיספאנית בארה"ב. סבן שותף בקונסורציום שהציע עבור יוניוויז'ן 12.3 מיליארד דולר, סכום שנחשב לגבוה מאוד, שכן ב-12 החודשים האחרונים הואטה צמיחתה של יוניוויז'ן, והיא גם נמצאת בעיצומו של סכסוך מר עם ספקית התוכניות העיקרית שלה, החברה המקסיקנית גרופו טלוויסה, שהתמודדה אף היא על השליטה ביוניוויז'ן.

הכתבה מתארת את דרכו העסקית של סבן, שהונו מוערך ב-2.8 מיליארד דולר, ומזכירה כי "החל את דרכו לפני 23 שנה כמהגר שעסק בכתיבת מוזיקה לסרטים מצוירים". ההערכות הן כי סבן ימכור את תחנת הרדיו, שהוקמה לפני 69 שנה, וייתכן שגם את חטיבת המוזיקה של החברה. העיתון אומר, כי רוב המומחים לתעשיית המדיה מציינים, שסבן אינו נוהג לעשות טעויות. סבן אמור "להביא מהבית" לצורך עסקת יוניוויז'ן סכום צנוע של 250 מיליון דולר.

אודי אנג'ל תורם

וראייטי ישראל, אשר בימי שגרה עסוק בעזרה ותמיכה בילדים בעלי צרכים מיוחדים, החליט לחרוג מפעילותו עקב המלחמה בצפון ולהירתם למען חיילי חטיבת גולני. חיילי החטיבה יקבלו בימים הקרובים אלפי חבילות שיכילו תיק כלי רחצה, גרביים, תחתונים ועוד. מי שעזרו לארוז את החבילות הם אורי סלונים ואודי אנג'ל.

יורם הולץ מקצה

* קבוצת רד-בינת יצאה בקריאה לחברות מהמגזר היצרני/ תעשייתי מצפון הארץ, המתקשות לפעול חרף המצב הביטחוני, להעביר את פעילותן - ללא תשלום - לשטחי המשרדים של הקבוצה במרכז הארץ - ולהמשיך ולעבוד משם ללא הפרעה. ההצעה מתאימה במיוחד לחברות קטנות ולחברות סטארט-אפ, שאין להן ציוד כבד שמסובך להעבירו מהצפון למרכז הארץ. ליוזמה של קבוצת רד-בינת שותפה גם חברת גיא ייזום.

לדברי יורם הולץ, סמנכ"ל השיווק ברד, הרעיון הוא להקצות לחברות שטחי משרד, ובמידת האפשר, ריהוט בסיסי ותשתיות תקשורת, במבנים של קבוצת רד-בינת באזור המרכז - ברמת החייל ובירושלים. "אנו יוצאים מהנחה, שממילא חלק מעובדי אותן חברות כבר שוהים באזור המרכז", אומר הולץ. "כל שהם צריכים לעשות הוא להביא את המחשבים איתם ולהמשיך לעבוד".

חברות המעוניינות במעבר מתבקשות לפנות לכתובת הדוא"ל: openspace@rad.com

תדיראן קשר תורמת

* חברת תדיראן קשר מארחת 4,000 ילדים משדרות וקריית שמונה בימי כיף בסופרלנד ובשפיים. עלות התרומה מסתכמת ב-500 אלף שקל. שלשום התייצבו כ-1,400 ילדים משדרות ליום כיף בפארק השעשועים סופרלנד בראשון-לציון. שלשום ואתמול התארחו כ-2,500 ילדים מקריית שמונה בפארק המים שפיים ובסופרלנד. הילדים יקבלו ארוחות בוקר וצהריים, חולצות, כובעים ומתנה מתדיראן קשר.