משרד התחבורה שכר את שירותי SPL להסבת מערכת רישיונות הרכב והנהיגה כך שיעמדו בתקינה האירופית

SPL נמצאת בשליטת צביקה בארנבוים * היקף הפרויקט נאמד בשלושה מיליון שקל

משרד התחבורה שכר את שירותי חברת SPL, שבשליטת צביקה בארינבוים, להסבת מערכת רישיונות הרכב והנהיגה כך שיעמדו בתקינה האירופית. היקף הפרויקט נאמד בכשלושה מיליון שקל.

מטרת הפרויקט היא להתאם את רישיונות הרכב ואת רישיונות הנהיגה הישראלים כך שיכללו פרמטרים הנדרשים על ידי התקינה האירופית. בעקבות השינויים, רישיונות הנהיגה והרכב יהיו דומים למתכונת האירופית, אך אין זה אומר כי מעתה יבוטל הצורך בהפקת רישיון נהיגה בין-לאומי לפני שיוצאים לחו"ל.

במסגרת הפרויקט יוסבו מערכות המחשוב המבוססות על בסיס הנתונים ADABAS ועל שפת הפיתוח Natural של Software AG, כך שיכללו את הגדרות סוגי הרכב ואת סוגי רישיונות הנהיגה שקבעה התקינה האירופית. לדברי גורמים במשרד התחבורה, בינואר 2007 יופקו הרישיונות החדשים בהתאם לתקינה האירופית, ועד ינואר 2008 כל רישיונות הנהיגה והרכב יוחלפו ברישיונות החדשים.

לדברי יוסי רודריק, סמנכ"ל שיווק ומכירות ב-SPL, מדובר בפרויקט מהותי שבמהלכו יהיה צורך בזיהוי כל אותם מוקדים במערכות המחשוב שבהם נדרש לבצע שינויים ותיקונים. מוקדים אלו יהוו תשתית SOA ויהיה בהם שימוש לצרכים עסקיים אחרים של המשרד, כגון ממשקים לעיריות, לכביש חוצה ישראל ועוד.