מלל מערכות סוגרת את פעילותה

בעקבות המהלך תהפוך החברה לשלד בורסאי בקבוצת גאון אחזקות ששולטת בחברה

לאחר שמכרה את רוב פעילותה, הודיעה היום בית מלל מערכות על מכירת שארית הפעילות. החברה מכרה את פעילותה בתחום השכר ומשאבי אנוש (מלל PayWay) לשותפתה לפעילות, סינאל, תמורת כ-12.5 מיליון שקל. בכך רוקנה למעשה מלל את פעילותה מכל תוכן והפכה לשלד בורסאי בקבוצת גאון אחזקות ששולטת בחברה (32%).

מלל היא בית תוכנה ותיק שבמשך השנה האחרונה רוקן מכל פעילות. החברה מכרה בחודשים פברואר ומרץ השנה את הפעילות שביצעה בתחומי ה-ERP (באמצעות SAP), את הפעילות בתחומי הפיננסים, וכן העבירה את הפעילות בתחום האאוטסורסינג לחברת SPL, שמנוהלת ע"י ערן אלרואי.

הפעילות האחרונה שנשארה למלל היא בתחום משאבי אנוש והשכר ונקראת מלל PayWay. במסגרת פעילות זו פיתחה החברה תוכנה להפקת תלושי שכר באמצעות האינטרנט, שמאפשרת הפקת תלושי שכר לחברות באופן עצמאי. מלל העריכה כי המכירה עשויה להכניס לקופתה רווח הון של כ-8 מיליון שקל, כאשר לאחר המכירה תתפקד מלל כחברה ציבורית ללא פעילות ועם מזומנים בהיקף של כ-15 מיליון שקל, בבעלות מלאה של סינאל תעשיות.

על פי הערכות עשויה גאון אחזקות להכניס לשלד הבורסאי פעילות אחרת בקבוצה. בין האפשרויות שנשקלות במסגרת זו נמצאות הקבוצה האם, גאון אחזקות, וכן בית ההשקעות גאון, עליהן נכתב בעבר כי החברה עתידה להנפיק אותן. "