המצב בשוק ההון לא הפריע לפועלים אי.בי.אי לסכם את הרבעון בעלייה של 27% בהכנסות מפעילות שוטפת

סך ההכנסות הסתכמו ב-35.9 מיליון דולר - 15% פחות מהתקופה המקבילה * בשורת הרווח נרשמה ירידה של 27% בשל רווח הון של 11 מיליון דולר בשנה שעברה

פועלים אי.בי.אי דיווחה הערב (ב') על תוצאות פעילותה ברבעון השני של שנת 2006. מהדו"חות עולה כי החברה הצליחה לשפר בתקופה את ביצועיה. זאת על אף התקופה השלילית בשוק ההון בחלקו השני של הרבעון המדווח.

ההכנסות מפעילות שוטפת הסתכמו בכ-35 מיליון שקל לעומת כ-28 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד וכ-20 מיליון שקל ברבעון הקודם, הראשון בשנת 2006.

הרווח הנקי לאחר מס הסתכם בכ-19.4 מיליון שקל לעומת כ-26.6 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הרווח ב-2005 כולל ריווחי הון נטו בסך של כ-11 מיליון שקל. ברבעון הקודם הרוויחה החברה כ-11.5 מיליון שקל.

בתקופת הרבעון ביצעה פועלים אי.בי.אי 17 הנפקות לציבור כמנהל ראשי של קונסורציום החתמים (44% ממספר ההנפקות שהיו ברבעון), השתתפה בניהול קונסורציום חתמים של 5 הנפקות לציבור ושימשה כיועץ בהנפקה נוספת. כמו כן ניהלה החברה כעשר הנפקות פרטיות.

ההון העצמי של החברה לתאריך הדוחות הסתכם בכ-85.4 מיליון שקל והיווה כ-80% ממאזן החברה. יתרותיה הכספיות של החברה מסתכמים בכ-62 מיליון שקל ומושקעים ברובם בפקדונות קצרי מועד.

לאחר תאריך הדוחות אישר דירקטוריון החברה את מינויו של אליאב בר דוד למנכ"ל החברה בנוסף לתפקידו כמנכ"ל חברת הבת המרכזת את פעילות החיתום. רונן צלניר ימשיך לכהן כיו"ר דירקטוריון חברת החיתום.