הכנסות טסנת צמחו ב-22% ברבעון השני ל-24.7 מיליון שקל

קיטון קל ברווחי החברה ל-900 אלף שקל שנבע מהוצאות מס נמוכות במיוחד ברבעון המקביל אשתקד

חברת בדיקות התוכנה טסנת הודיעה היום כי הכנסותיה ברבעון השני של השנה הסתכמו בכ-24.7 מיליון שקל, גידול של 22.3% בהשוואה להכנסות בתקופה המקבילה אשתקד, שעמדו על 20.2 מיליון שקל. את עיקר העלייה בהכנסותיה של טסנת ניתן לזקוף לזכות הגידול בהיקף הפעילות בישראל, בגרמניה ובפינלנד.

הרווח הנקי ברבעון השני הסתכם בכ-900 אלף שקל, זאת לעומת רווח נקי של כ-1.1 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הירידה הקלה ברווח נובעת מהפרשי מס לעומת הרבעון המקביל אשתקד, במהלכו נרשמו הוצאות מס נמוכות במיוחד. הרווח לפני מס ברבעון השני הסתכם בכ- 1.6 מיליון שקל, עליה של כ-9.9% לעומת רווח של 1.46 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

צבר ההזמנות בסוף הרבעון השני לשנת 2006 עומד על כ- 58 מיליון שקל, זאת לעומת כ- 46 מיליון שקל בתום הרבעון השני אשתקד. הזמנות אלו אמורות להתבצע, ברובן, במהלך השנה הקרובה.

הפעילות הבינלאומית של טסנת מהווה כמחצית מהכנסותיה ברבעון הנוכחי. החברה רואה בפעילות הבינלאומית פוטנציאל צמיחה משמעותי ולצורך כך בוחנת הנהלת טסנת אפשרויות שונות לרכישת חברות בשווקים הבינלאומיים.

גידי קמחי, מנכ"ל טסנת, אמר היום, כי "אנו שבעי רצון מהתוצאות הכספיות, המלמדות על המשך הצמיחה שלנו בקצב של למעלה מ-20% בשנה, על הגעתנו לקצב מכירות שנתי של כ-100 מיליון שקל, ועל הגדלת הרווחיות התפעולית, שבאה בזכות זכייתנו בפרוייקטים רווחיים בחו"ל והודות להקפדתנו לשמור על רמת תקורות נמוכה. אנו שוקדים על הרחבת הפעילות הבינלאומית תוך חיזוק מעמדנו גם בשוק המקומי".

טסנת חילקה בחודש יוני דיווידנד חריג בסך של 10 מיליון שקל. יש לציין, כי טסנת מחלקת את מרבית רווחיה מדי שנה וחילקה עד כה כ-25 מיליון שקל במהלך 6 שנותיה כחברה ציבורית. מהלך זה, שנועד להצפת ערך של מניות החברה, מתווסף למהלכים של הכרזה על רכישה עצמית (Buy Back) של מניות החברה בהיקף של עד 1.5 מיליון שקל ולחתימת הסכם עשיית שוק עם פריזמה שוקי הון.