קבוצת אנגל תרכוש שלוש חטיבות קרקע צמודות בבוקרשט בכ-26 מיליון שקל

בכוונת הקבוצה להקים על חטיבות הקרקע פרוייקט מגורים בהיקף של כ-550 יחידות דיור, עם היקף מכירות צפוי של כ-340 מיליון שקל

כחודש לאחר שדיווחה על כניסה ראשונה לרומניה, הודיעה חברת בת של אנגל מזרח אירופה, מקבוצת אנגל אירופה , על הסכם לרכישת 3 חטיבות קרקע צמודות זו לזו בבוקרשט.

בכוונת קבוצת אנגל להקים על חטיבות הקרקע הנרכשות פרוייקט מגורים בהיקף של כ-550 יחידות דיור, עם היקף מכירות צפוי של כ-340 מיליון שקל.

הפרוייקט ישתרע על פני שטח בנוי כולל של כ-55,000 מ"ר והוא ימוקם על שפת אגם בשכונת פיפרה (Pipera) היוקרתית שבבוקרשט.

תמורת הקרקעות עליהן יוקם הפרוייקט, וששטחן הכולל מסתכם בכ-23,000 מ"ר, תשלם קבוצת אנגל כ-26 מיליון שקל. מתוך סכום זה ישולם סך של כ-8.5 מיליון שקל תמורת הקרקע הראשונה, ביחס אליה קיים היתר תכנון בהיקף של כ-7,500 מ"ר, ואילו יתרת הסכום תשולם בהדרגה, בכפוף להשגת היתרי תכנון ל-2 הקרקעות הנותרות.

במידה ולא יושגו היתרים כאלה תוך 60 יום, תקבל אנגל הנחה של 50% על מחיר רכישת קרקעות אלה. בנוסף, ניתנה לאנגל זכות לביטול העיסקה בנסיבות שכאלה.

פרוייקט זה יצטרף לעיסקת קומבינציה להקמת פרוייקט מגורים ומסחר, בהיקף של כ-500 יחידות דיור, עם מכירות צפויות של כ-450 מיליון שקל, עליה חתמה קבוצת אנגל בחודש שעבר, וכן לפרוייקט נוסף ברומניה עם מכירות צפויות של מאות מיליוני דולרים. כמו העיסקה הנוכחית, גם עיסקאות אלה עדיין כפופות להשלמת בדיקת נאותות ולהשגת האישורים הנדרשים.

יעקב אנגל, יו"ר קבוצת אנגל, אמר היום, כי "בוקרשט היא אחת הערים הצומחות באירופה, וקבוצת אנגל עשויה לנצל את נסיונה הרב ואת מערכת הקשרים שלה במזרח אירופה כדי להרחיב את פעילותה בעיר זו ובאזורים נוספים ברומניה. במקביל, אנו בוחנים כניסה לפרוייקטים נוספים ברומניה ובמדינות הנוספות בהן אנו פועלים במזרח אירופה".