דן אנד ברדסטריט מציג: החברות הוותיקות והמובילות בישראל - בזק מובילה את חברות המסחר והשירותים מזה 16 שנים

דנס 100: התעשייה האווירית ובז"ן מדורגות בעשירייה הראשונה של חברות התעשייה הגדולות בישראל מזה 26 שנים ברציפות

לרגל הפצת שנתון "דנס 100" של חברת דן אנד ברדסטריט ישראל, המסקר את צמרת העסקים הוותיקים והמקצועיים בישראל זו השנה ה-26 ברציפות, ערכה החברה סקירה מיוחדת על מנת לבדוק מי הן החברות הישראליות בתחום התעשייה המסחר והשירותים שהצליחו לשמור על מקום מכובד בעשירייה הראשונה במהלך שנות הדירוג.

בדירוג חברות התעשייה הגדולות בישראל אותו מדרגת חברת דן אנד ברדסטריט ישראל החל משנת 1981, מככבת התעשייה האווירית כחברה שהופיעה במשך כל שנות הדירוג (26 שנים) בעשירייה הראשונה, כאשר 12 פעמים הובילה את הדירוג. אחריה ניתן למצוא את חברת בז"ן, אף היא עם 26 מופעים בעשירייה הראשונה, מתוכם שלוש פעמים דורגה כראשונה, כולל בדירוג השנה שבו נטלה את הבכורה מחברת טבע אחרי שנתיים.

מבין חברות בולטות נוספות ניתן למצוא את קבוצת תנובה, עם 25 מופעים בעשירייה הראשונה מתוכם שלוש פעמים במקום השלישי. חברת החשמל עם 22 מופעים, מתוכם תשע שנים במקום הראשון. חברת התרופות הגנריות הגדולה בעולם, טבע , רושמת 17 מופעים, מתוכם שניים במקום הראשון בשנים 2004 ו-2005. חברת מפעלי ים המלח (חברת בת של כי"ל ) הופיעה 15 פעמים בעשירייה הראשונה.

בדירוג חברות המסחר והשירותים הגדולות בישראל המבוצע החל משנת 1991, מככבת בזק כחברה שהופיעה במשך כל 16 שנות הדירוג בעשירייה הראשונה, כאשר 12 פעמים הובילה את הדירוג. בשלוש השנים האחרונות חברת הדלק דור-אלון נטלה מבזק את הבכורה. חברת צים מופיעה בצמרת טבלת הדירוג עם 16 מופעים במקומות השני עד הרביעי.

דלק פטרוליום אף היא מככבת עם 16 מופעים בעשירייה הראשונה, כאשר השנה הגיעה עד המקום השני. גם חברת פז רושמת 16 מופעים, והגיעה עד המקום השלישי, כאשר השנה דורגה במקום החמישי. אל-על מופיעה גם היא בעשירייה הראשונה בכל 16 שנות הדירוג, מתוכם תפסה את המקום הרביעי בשלושה דירוגים.